merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Kui püüan kausiga pildile jääda ja kauss käest kukub...

Milline rõõm on tunda end normaalse ja terve inimesena, kes ei pea kartma iga ampsuga, kas ta lõpetab diivanil kõveras paistes kõhu ja valudega või mitte. Mu kõhuvalud on olematud! Ma pole elus söönud nii palju värsket ja tervislikku toitu, mis varem andis mulle reeglina paistes kõhu ja krambid! Ma hoidusin süsivesikutest nagu kurjajuurest. Arvasin, et need teevad mind paksuks. Tegelikult ajasid mind lihtsalt paiste, kuna mu keha ei suutnud nendega toime tulla. Täna söön ma OHTRALT süsivesikuid, vähe valku ja piisaval määral häid rasvu. Ma tunnen end värske, energilise ja tervena.

Kui tahad viia end kurssi, mis mind varem vaevas ja kuidas ma end ravisin, siis loe mu postitusi lekkiva soole, pärmseene ja tervenemise kohta! Täna räägime, kuidas ma oma tervise olen uuele tasemele viinud ja kuidas saad seda teha Sinagi!

 

Muutunud toitumine

Ehk olete märganud IG storydes, et olen oma toitumist muutnud päris palju… Kui ma varem ei saanud täistaimselt toituda, sest mu kõht oli megapaistes ja mul oli talumatus paljude taimsete valkude vastu, siis ma otsustasin oma valguallikana tarbida suuresti mereande (kala, krevette) ja muna, harvem ka liha, kui seda pakuti näiteks külas käies. Nüüd, mil ma olen aina rohkem ja rohkem end harinud nii meie tervise, eetilisuse kui ka keskkonna osas, siis olen samm-sammult astunud aina rohkem taimse toitumise suunas. Mu soolestik on terve ja mu keha saab hakkama läätsede, ubade ja sojaga, millest varem võisin vaid unistada. Lõpuks ometi ei saa ma pärast salatikausi söömist enam õnnesoove oma esimese raseduse puhul, hehe!

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

 

Minu peamised toidugrupid IGA PÄEV on:

  1. teraviljad (gluteenivaba kaer, kinoa, tatar, riis) – pudruna, salati sees, pearoa kõrvale, jahuna magustoitudes
  2. köögiviljad – üksikult, salatid, vokid, mahlad, püreed
  3. puuviljad – üksikult, smuutid, mahlad, moosid
  4. pähklid ja seemned – toorelt, röstitult, pähklivõina
  5. kaunviljad – karris, salatis, vokis, hummusena

Ma söön nii palju kõrge FODMAP sisaldusega toite ja mu soolestik armastab seda! See tähendab, et mu soolebakterite tasakaal on paigas ja pärmseen ei voha. See oligi kogu mu tervenemise eesmärk! Et mul oleks vabadus süüa ja samas tunda end hästi!

 

Tervislik toitumine uuel tasemel

Kuna ma olen alati uskunud, et me saame olla ALATI paremad ning teha kõike kasvõi väheke paremini, siis ma olen seda mõtteviisi kandnud ka toitumises. Nagu teate, siis vähe sellest, et ma toetan end sajaga toidulisanditega, toetan ma end ka igasuguste supertoitudega (olen sellest ju lausa retseptiraamatu kirjutanud)!

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Miks süüa ainult puuviljadest ja marjadest tehtud smuutisid, kui sinna saaks lisada oma tervise buustimise nimel veel:

  • supertoidupulbreid
  • kollageeni
  • taimset valku
  • oomega rasvhapete rikkaid seemneid, pähkleid

Ma olen sellega nii next level läinud, et ma olen kokku miksinud endale ideaalsed pulbrisegud ning kannan neid pisikestes topsikutes endaga igalpool kaasas, sest kunagi ei tea kui nälg näpistab ning tekib soov kuskilt smuuti võtta. Kohvikutes valmistatavad smuutid on tihtipeale lahjad ning mitte väga toitvad. Kui ma aga palun oma pulbrisegu sinna sisse lisada, siis on tulemuseks ALATI veel maitsvam, paksem ja kõhtutäitvam smuuti, mis sisaldab lisaks VALKU, supertoite, antioksüdante ja mineraalaineid! Samamoodi kannan ma endaga kaasas taaskasutatavat topsi ja metallkõrt. Nii olen ma alati üks samm elust ees ja hoolitsen enda ja keskkonna eest parimal viisil!

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Lisaks kasutan ma supertoite ka hommikupudru (eriti üleöö pudru) valmistamisel! Siin kohal tuleb märkida, et supertoitu ei tohiks kunagi lisada tulikuumale toidule, sest see hävitab antioksüdante. Kui ma tahan neid pudrule lisada, siis parim on teha üleööpuder ehk segada kokku helbed ja vesi/taimne piim, eelistatud magusaine, tiba soola, taimne valk ning supertoidupulber. Kui aga armastad sooja putru, siis eemalda puder tulelt ning serveeri kaussidesse. Siis on puder juba piisavalt jahtunud, et segada sisse ka supertoidupulber.

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Toortatraüleööpuder

 

Valmis supertoidusegud

Ma tean, ma tean… turg on ÜLEKÜLLASTUNUD kõiksugustest supertoidusegudest ja ma võin öelda, et olen paljusid proovinud. Üks asi, mis kõigi puhul aga eriti silma jääb, on KRÕBE HIND. Hind, mis paneb kahtlema, kas seda ikka on vaja osta? Ma olen täiesti nõus, et keskmine turuhind on kõrge, pakid pisikesed ning lai valik segadusttekitav. Kuid see ei pea olema nii.

Turul on olemas ka igati taskukohase hinnaga suuremates pakkides supertoidupulbreid, mis on segatud juba võimalikult optimaalselt kokku nii, et pakkuda iga tarbimise korral kõike vajalikku vastavalt tarbija eesmärkidele. Sellist võimalust pakub turul juba tuntud kodumaine tootja ICONFIT, kes on viimastel aastatel olnud eriti kiire kasvuga! Nende tootearenduses on rõhk puhtusel, vältides ebavajalikke värvaineid ja stabilisaatoreid.

Eestis on ICONFIT juba paljude toodetega (sporditooted) oma klientide lemmikuks saanud, kuid hiljuti on valik veelgi täienenud ja valikusse on toodud lai valik looduslikke supertoidusegusid ning vegan tooteid! ICONFIT pakub klientidele vähemalt sama head kvaliteeti suuremas koguses, mugavamas kartongpurgis ning soodsama hinnaga. Paljud toorained on tegelikult pärit konkurentidega samadelt tarnijatelt, kuid tänu suurematele tootmismahtudele saavad nad pakkuda soodsama hinna eest palju rohkem väärtust. Lisaks on nad kombineerinud paljud supertoidud ühte purki, et vältida olukorda, kus kapis on 20 erinevat supertoidupakki. Ma tellisin endale paar kuud tagasi laia valiku nende supertoidusegusid ja olen neid ükshaaval proovinud ja katsetanud, et teaksin neid teile soovitada.

Oma igapäeva smuutisse lisan ma 13 g valguallikana Collageni (4.2 g valku) ja lisaks 25 g kas Protein & Fibre (10.6 g valku) või Natural Weight segu (9.5 g valku), mis tagab mulle kenasti 15 g valku ning palju supertoitu! Smuutide valmistamisel on üks KULDREEGEL (kehtib mulle vähemalt) – lisa sarnase maitsega tooteid ühte smuutisse (toorkakao Protein/Natural Weight koos toorkakao Collageniga või marjane Protein/Natural Weight koos marjase Collageniga). Kollageen on oluline liigeste, naha, küünte ja juuste heaolule. ICONFITi kollageen on toodetud kemikaalidevabalt ning on üle 99% valgusisaldusega.

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Lisaks valgule ja kollageenile, lisan ma oma smuutisse alati ka 8g lisabuusti! Selleks kasutan ma igapäevaselt erinevat pulbrit, et pakkuda oma kehale võimalikult laia spektrit kasulikke aineid (vitamiine, antioksüdante, mineraale):

  • Chaga Detox – supertoidusegu toksiinide väljutamise jaoks: chaga, spirulina, klorella, nisuoras, hernevalk ja vitamiinirikas pohlamari.
  • Immunity – supertoidusegu immuunsüsteemi tervise jaoks: külmkuivatatud mustsõstar, baobab, chaga, hernevalk, astelpaju.
  • Digestive – supertoidusegu seedimise tervise heaks:  külmkuivatatud aroonia, inuliin (sigurijuurest), psülliumiseemne kestade pulber (psyllium ovata), baobab (ahvileivapuu) ja chia proteiin.
  • Energy Boost – supertoidusegu energialaengu jaoks: rikkalikult C vitamiini astelpajust, macast ja baobabist ning looduslik kofeiin guaraanast.
merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Kui püüan kausiga pildile jääda ja kauss käest kukub…

Lisaks valgule ja supertoitudele, mida smuutidesse lisada, on ICONFITil olemas ka segu, mida smuutide peale lisada, kuid miks mitte ka pudrule, müslile jne. Tegemist on Breakfast Crunchiga, mis on väga äge toode ja mida ma tarbiks suurima hea meelega, kuid ma lihtsalt ei saa. Nagu OG lugejad teavad, siis ma ei kannata mee maitset silmaotsaski, või peaksin ma ütlema keeleotsaski, kuid antud tootele on lisatud justnimelt seda väga võimsat ja tervislikku õietolmu (ingl. k bee pollen). Segust leiab veel olenevalt maitsest ka külmkuivatatud vaarikaid või banaani, kookost või toorkakaonibse, mis annavad segule hea tekstuuri ja magusa maitse.

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Breakfast Crunch

Sügis ja talv on ajad, mil värske toidukraam ei ole just kõige kättesaadavam ja seda olulisem on turgutada end vitamiinide ja antioksüdantidega supertoitude abil! Need on teile alati kättesaadavad nii ICONFIT e-poes kui ka suuremates toidupoodides. Lisaks pakun ma teile ka -20% sooduskoodi “paljasporgand”, mis kehtib kõikidele supertoidusegudele vaid oktoobrikuu lõpuni! Kindlasti proovi õnne ja keeruta õnneratast ka mu Instagrami auhinnamängus, kus annan ära kolmele õnnelikule 5 supertoidusegu!

Kuidas turgutad oma keha Sina? Mis on Sinu lemmikud supertoidud? Kuidas neid kasutad ja kui tihti? Kas sul on ka ICONFITi toodete seas oma lemmik olemas?

merilin-taimre-paljas-porgand-toitumine-immuunsus-superfood-iconfit-toidulisandid-elustiil-toitumine-keha-tervis-blogi-postitus

Mina iga kord, kui ma toidu enne pildistamist ära rikun…

2 Kommentaari

  1. Mari ütleb:

    Kas kõiki Iconfit supertoidusegusid võib lisada pudrule või on osad ainult smuutile sobilikud?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga