Rosmariini-sidruni ahjulõhe

sidruni-rosmariini-ahju-lõhe-filee

sidruni-rosmariini-ahju-lõhe-filee

Kevadel soovime kõik süüa midagi kerget, kuid siiski kõhtutäitvat. Selleks on ideaalne valgurikas toit, mis sisaldab lisaks palju asendamatuid rasvhappeid. Kes ei ole kursis, mis on asendamatud rasvhapped või miks üldse rasvad meie organismile vajalikud on, siis kiigake viimast postitust, kus on lühidalt ning kokkuvõtvalt kirjas kõik, mida rasvadest teada vaja!

rasvad-101

 

Lõhe on suurepärane kala, kuna see on naturaalselt maitselt rikkalik, kerge ja kiire valmistada, tervislik ning pakub meile köögis rohkelt eksperimenteerimisruumi. Olen minagi seda kõigega proovinud ning igale poole salatitesse ja roogadesse peitnud. Küll aga on mul siiani värskelt meeles just selle retsepti maitse. Lisaks heale maitsele, on see retsept nii kiiresti valmiv, et tühi kõht ei jõua korisema hakatagi!

sidrun-tervislik-retsept

Kas ma juba mainisin, et vaja läheb vaid nelja põhikoostisainet? Just nii! Võid maha matta mõtte, et pead jälle käruga poeriiulite vahel “sooja ja külma” mängima. Rosmariin, sidrun, lõhefilee ja oliiviõli – selgemast selge!

lõhe-rasvhapped-omega3

Retsepti valmistamisel tasub arvestada üks filee inimese kohta. Samas võib valmistada ka rohkem, sest järelejäänud fileed võib asetada külma ja järgmisel päeval üles soojendada! Asume toimetama!

paljas-porgand-lõhe-retsept

Rosmariini-sidruni ahjulõhe
 
Kiiresti ja lihtsasti valmiv õhtusöök, mis pakatab valgust ja oomega-3 rasvhapetest.
Autor:
Retsepti tüüp: Lihatoit
Kogus: Kahele
Koostisained
  • 2 lõhefileed (u 200g)
  • ½ viilutatud sidrunit
  • 1 spl hakitud rosmariini
  • 1 tl küüslaugumaitselist oliiviõli
  • meresoola
  • musta pipart
Valmistamine
  1. Eelkuumuta ahi 200 kraadi juurde.
  2. Määri lõhefileed oliiviõliga kokku ning aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile.
  3. Maitsesta meresoola, pipra ja rosmariiniga.
  4. Seejärel kata sidruniviiludega ning küpseta ahjus umbes 20-30 minutit, kuni lõhe on läbinisti küps.
  5. Serveeri seda tervislike rasvhapete allikat värske salatiga!

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Anna oma hinne: