Puhkusekilodest vabanemine

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-fitness-sport-trenn-rävala-myfitness-adidas-dag-holmen-puhkus-lisakilod-reisimine-puhitus-veepeetus

Kui sa just ükssarvik, toiduvihkaja või õnnesärgis sündinud pole, siis tahaksid sa kaalule pärast puhkust öelda: “Valetaja!”. Kahjuks aga kaal ei valeta ning paar puhkusejärgset lisakilo juhtub meie kõigiga. Sest reisimisega käsikäes käib ju kultuuri avastamine ja minu (ning loodetavasti paljude) jaoks on sealhulgas suur roll toidukultuuril. Pealegi ei soovi ma vähest aega võõras riigis panna jõusaali või treenimise peale, sest nii meeletult palju ilu on ju vaja avastada. Mis aga lisakilosid põhjustavad, kui otseselt üle ei sööda ning reisil olles siiski füüsiliselt väga aktiivne ollakse? Veel olulisem – kuidas neist vabaneda?

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

5 Comments

  1. Liisi says:

    Kas on tulemas postitus ka reisi kohta? Läheme ka Iisreali mõne nädala pärast, seega ootan väga postitust :) Kus teie võtsite rendiauto?

  2. Minu kogemus says:

    ”Ei ole siin muud, kui korralik väikeses defitsiidis söömine, aktiivne eluviis, trenn ja järjepidevus. ”

    Eks ta õige ole. Täpsustaksin, et kõrge valgusisaldusega toitumine kindlasti neil, kes jõusaali aktiivselt külastavad ja rasva põletavad/ lihast kasvatavad. Defitsiit ei pea suur olema, sest muidu läheb lihas ka. Mina märkasin, et rasvaprotsent hakkas langema/ lihasprotsent kasvama siis, kui jätsin magusa menüüst välja. Vahel harva söön, aga on lihtsam kui piiran end teadlikult. Ei haara poes käies šokolaadi järele jne. See tegi kõige suurema erinevuse kehas, sest kilokalorite hulk kookides/ šokolaadis/ saiakestes jnejne on lihtsalt liiga suur. Pitsa/ pastaga aeg-ajalt patustan, aga kogused on väga olulised. Ma ei jälgi makrosid ega loe kilokaloreid (valke loen küll!), aga seni aitab kui tõesti jälgin koguseid ning magusat ei oska. Eks kõigile oma.

    Ma ei tea mida teised sellest arvavad, aga vot juustu armastan ma tohutult! Kuna maitse on hea ja valke palju, siis see on igapäevaselt menüüs. High fat-low carb dieet tundub et sobib paljudele, eriti neile kelle probleem on rasvaprotsent ja tahavad samal ajal lihast säilitada/ kasvatada. ;)

  3. Gerli says:

    Just vaatasin Instagramist Sinu puhkusepilte, punnis kõhtu ei paista :D Või siis on valitud selline nurk, kus ei paista.
    Igatahes minul on 4-5 päeva enne ja menstruatsiooni esimesel päeval kõht punnis, no ikka väga punnis. Sel ajal tean, et ümber riideid ei saa kanda. :(

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sellelt lehelt sisu kopeerimine keelatud.