merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kÔhule-jÀÀtis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept-science-in-spor-sis-adidas-eesti-sportland

PĂ€ike-pĂ€ike-pĂ€ikeee, ma armastan sind nii vĂ€ga! Ma ei suuutnud Ă€ra oodata neid esimesi reaalseid soojakraade, mil pĂ€ike paitaks pĂ”ske, teeks tuju heaks ja ajaks vĂ€lja treenima. Ma armastan suvel linna peal trenniriiete kandmist, sest siis saan ma treenida millal iganes ja kus iganes! Kui soovid sinagi saada endale ĂŒhe paari vingeid Adi tosse, siis proovi jĂ€rele mu jĂ€rjekordse SPORDISMUUTI retsept ja osale auhinnamĂ€ngus! LĂ€hemalt loe SIIT!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kÔhule-jÀÀtis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept

PĂ€ike Ă€ratab meid varem ning annab me kehale meeletult rohkem energiat! Kui ta aga otsustab pilve taga vĂ€he kauem mökutada, siis peame oma pĂ€ikese vĂ€lja kutsuma köögis, hihi! Pai KĂ”hule retsept on ideaalne hommikusöögiks enne koormavat trenni, sest sisaldab ROHKELT valku, et lihaseid toita; nii kiireid kui aeglaseid sĂŒsivesikuid, et anda lĂ€bi treeningu sulle vajaminevat energiat; kiudaineid, et kĂ”ht pĂŒsiks tĂ€is ja seedimine korras ning muidugi palju erinevaid vitamiine ja mineraale, et ikka tervis salakavala ilmaga korras pĂŒsiks!

tervis-fitness-merilin-taimre-blogi-paljas-porgand-toor-vegan-paleo-kalorid-trenn-fit-vormis-spordismuutid-jÀÀtis-banaan-kĂŒlm-kaneel

Üks toredatest ainetest, mis meie tervist turgutab, on KANEEL. Kas sa sööd kaneeli iga pĂ€ev? No aga peaksid, sest seda saab lisada nii kergelt igale poole ning lisaks heale maitsele, on see ka vĂ€ga tervislik:

  • hoiab sĂŒdame korras
  • stabiliseerib veresuhkru taset
  • kaitseb diabeedi eest
  • aitab ajutööle kaasa
  • hoiab Parkinsoni tĂ”ve eemal
  • omab antibakteriaalseid omadusi
  • on tugev antioksĂŒdant
  • aitab pĂ”letada rasva jpm

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kÔhule-jÀÀtis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept

Lisaks sellele veel mandlipiim, datlid, kaerahelbed, banaan, mandlid ja muidugi meie lihaste toit ja taastus – SiS REGO taastuspulber. Ainult head asjad ĂŒheskoos! TĂ€pselt sellist turgutust ma vajangi enne vĂ”i pĂ€rast lihastreeningut! RÀÀkides trennist, siis minu Instagrami vĂ€iksemad ja suuremad sĂ”brad on ehk juba kursis, aga Paljas Porgand plaanib jĂ€rgmisel hooajal Bikini Fitnessiga tegelema hakata! VĂ”iks öelda, et ettevalmistus on juba tĂ€ies hoos, aga seda teen ja olen teinud alati ilma lavale minemise mĂ”tteta. NĂŒĂŒd kui on kindlam siht silme ees, on mu motivatsioon lĂ€bi lae! Siinkohal avan end igasugustele sponsorlustele ja pakkumistele teha minu teekond kergemaks, sujuvamaks ja Ă€gedamaks! Kirjuta merilin@paljasporgand.ee igasuguse pakkumise korral.

tervis-fitness-merilin-taimre-blogi-paljas-porgand-toor-vegan-paleo-kalorid-trenn-fit-vormis-spordismuutid-jÀÀtis-banaan-kĂŒlm-kaneel-valk-valgupulber

Aga rÀÀkides taas retseptist, siis nagu Ć okolaadiunistuse korral, vĂ”ib ka sellest teha soovi korral jahutava jÀÀtise! Selleks on vaja vaid banaanid koorida, poolitada ja kĂŒlmutada ning valmistamisel neid vĂ€rske banaani asemel kasutada. Mulle endale maitses see jÀÀtisena nii 10x rohkem, hihi! Olekski vĂ”inud seda sööma jÀÀÀda, mmmm…

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kÔhule-jÀÀtis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept-mandlid

No sa vaata kui kreemjas, tahaks kohe oma suu sinna alla pista, aga kaamera ees peab natukenegi viisakaks jÀÀma, heh! Aga viska pilk peale, kui lihtne seda valmistada on ja kuidas ma, söödik, selle kallal maiustades mitu korda vahele jÀin:

 

TOTALLY WORTH IT, haha!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kÔhule-jÀÀtis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept-

VĂ”in julgelt öelda, et tervisliku toitumise kĂ”rvalt on meeletult kiirest arenenud just fitnessi valdkond minu elus. Nagu isegi ehk tĂ€hele oled pannud, siis on iga teine postitus (kui mitte rohkem, hehe) just fitnessi teemadel: trenn, valk, sportlik eluviis jne. Ega ma ei sattunud niisama Sportlandi kampaaniatĂŒdrukuks. Endale mĂ”jub see uskumatult, aga olen justkui sporti Ă€ra armunud. Minu igapĂ€evane energialaks saab alguse Sparta spordiklubist ja lĂ”peb maitsva ja kosutava Ă”htusöögiga. Ning minu suurim rahuldus on nĂ€ha oma lihaseid kasvamas… jah poisid ja tĂŒdrukud, lihastes naised on seksikad!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-immuunsus-laeng-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-mineraalid-superfood-supertoit-mandlipiim-retsept

Mida arvad sina Paljas Porgand fitnessblogi osast? Kas soovid, et kirjutaksin mingil kindlal teemal? Eelistad pigem lihtsalt retsepte ja toitumisalaseid postitusi? On sul muid tĂ€helepanekuid, mĂ€rkmeid, soovitusi vĂ”i anonĂŒĂŒmseid kommentaare, haha! Kribage kommentaaridesse, sest ma olen pĂ€riselt ka suht excited iga uue kommentaari peale ning teie arvamus loeb, hihi!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-immuunsus-laeng-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-kokk-retsept

Aga seni ma söön-söön-söön ja, lihas, too kasvagu-kasvagu-kasvagu! Kui sa leidsid end hoopis mu seljast Adidase Stella uut kollektsiooni Ă€ra söömas, siis neid saab palju kergemini kĂ€tte Ülemiste Sportlandist!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kÔhule-jÀÀtis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept

Vegan, kreemjas, magus, kĂ”htutĂ€itev, kiudaineterikas, vĂ€rske, banaanine, karamelline, rikkalik, mandlitĂŒkine, kaneeline, mahe, supertervislik, vĂ€rskendav, sĂ”ltuvusttekitav.

Spordismuuti: Pai KÔhule (VIDEO!)
 
Ettevalmistus
KĂŒpsetamine
Valmistamisaeg
 
Pai KĂ”hule retsept on ideaalne hommikusöögiks enne koormavat trenni, sest sisaldab ROHKELT valku, et lihaseid toita; nii kiireid kui aeglaseid sĂŒsivesikuid, et anda lĂ€bi treeningu sulle vajaminevat energiat; kiudaineid, et kĂ”ht pĂŒsiks tĂ€is ja seedimine korras ning muidugi palju erinevaid vitamiine ja mineraale, et ikka tervis salakavala ilmaga korras pĂŒsiks!
Autor:
Retsepti tĂŒĂŒp: Hommikusöök
Kogus: Ühele
Koostisained
Valmistamine
  1. Blenderda kĂ”ik koostisained vĂ€lja arvatud mandlid ĂŒhtlaseks.
  2. Lisa mandlid viimasena ning purusta Ôrnalt, et smuutisse jÀÀks mÔnus mandlikrÔmps!
  3. Serveeri!
MĂ€rkused
*Kasuta kĂŒlmutatud banaane kui soovid nautida seda pigem jÀÀtisena.

 

9 Kommentaari

  1. Caroline ĂŒtleb:

    Mis oleks kÔige odavam ja tervislikum alternatiiv lehmapiimale?

    • Paljas Porgand ĂŒtleb:

      Tere Caroline,

      Mandli-, soja-, kaera-, kookose- vĂ”i riisipiim. ÜkskĂ”ik mis piim, tasub hoida silma peal sooduspakkumistel erinevates toidupoodides 🙂

  2. Regiina ĂŒtleb:

    Mille alusel vÔitja valitakse? Kas ilusama pildi autor w radom osaleja?
    Mul koostisosad kĂ”ik kodus olemas ja ootavad laupĂ€evast trenni, et testida 🙂

  3. Anonymous ĂŒtleb:

    Miks sa gluteeni vÀldid?

  4. […] Video ja juhendi kuidas maitsvat smuutit valmistada, leiad SIIT! […]

  5. Mirjam ĂŒtleb:

    Kas alustad bikiinifitnessi selle sama treeneri kÀe all kellega sul siin need trennipostitused olnud on?
    Ma ise olen ka viimasel ajal nii in trennist ja olen palju mĂ”elnud, et siht vĂ”iks olla lava suunas. KĂŒll aga treenin hetkel omal kĂ€el ja seepĂ€rast uuringi maad 🙂 nt kui palju personaalteeneri tasu hakkab olema sul? VĂ”i kuidas see ĂŒldse vĂ€lja nĂ€eb – kas treenid iga kord temaga vĂ”i on ainult niiöelda weekly check-in’id?:)

    • Paljas Porgand ĂŒtleb:

      Tere Mirjam,

      Alustan sama kÀe all ja oleme muutnud mu kava vastavalt. VÔib-olla vÔtan omale BF-ile spetsialiseerunud treeneri comp prepi ajaks lisaks.
      Plaan ka ise treeneri paberid kĂ€tte saada ning sellega ise tegeleda omapĂ€i 🙂
      Janikaga treenin nii umbes kord nÀdalas ja kord kuus vaatame tulemusi.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. NÔutavad vÀljad on tÀhistatud *-ga

Anna oma hinne: