merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kõhule-jäätis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept-science-in-spor-sis-adidas-eesti-sportland

Päike-päike-päikeee, ma armastan sind nii väga! Ma ei suuutnud ära oodata neid esimesi reaalseid soojakraade, mil päike paitaks põske, teeks tuju heaks ja ajaks välja treenima. Ma armastan suvel linna peal trenniriiete kandmist, sest siis saan ma treenida millal iganes ja kus iganes! Kui soovid sinagi saada endale ühe paari vingeid Adi tosse, siis proovi järele mu järjekordse SPORDISMUUTI retsept ja osale auhinnamängus! Lähemalt loe SIIT!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kõhule-jäätis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept

Päike äratab meid varem ning annab me kehale meeletult rohkem energiat! Kui ta aga otsustab pilve taga vähe kauem mökutada, siis peame oma päikese välja kutsuma köögis, hihi! Pai Kõhule retsept on ideaalne hommikusöögiks enne koormavat trenni, sest sisaldab ROHKELT valku, et lihaseid toita; nii kiireid kui aeglaseid süsivesikuid, et anda läbi treeningu sulle vajaminevat energiat; kiudaineid, et kõht püsiks täis ja seedimine korras ning muidugi palju erinevaid vitamiine ja mineraale, et ikka tervis salakavala ilmaga korras püsiks!

tervis-fitness-merilin-taimre-blogi-paljas-porgand-toor-vegan-paleo-kalorid-trenn-fit-vormis-spordismuutid-jäätis-banaan-külm-kaneel

Üks toredatest ainetest, mis meie tervist turgutab, on KANEEL. Kas sa sööd kaneeli iga päev? No aga peaksid, sest seda saab lisada nii kergelt igale poole ning lisaks heale maitsele, on see ka väga tervislik:

  • hoiab südame korras
  • stabiliseerib veresuhkru taset
  • kaitseb diabeedi eest
  • aitab ajutööle kaasa
  • hoiab Parkinsoni tõve eemal
  • omab antibakteriaalseid omadusi
  • on tugev antioksüdant
  • aitab põletada rasva jpm

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kõhule-jäätis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept

Lisaks sellele veel mandlipiim, datlid, kaerahelbed, banaan, mandlid ja muidugi meie lihaste toit ja taastus – SiS REGO taastuspulber. Ainult head asjad üheskoos! Täpselt sellist turgutust ma vajangi enne või pärast lihastreeningut! Rääkides trennist, siis minu Instagrami väiksemad ja suuremad sõbrad on ehk juba kursis, aga Paljas Porgand plaanib järgmisel hooajal Bikini Fitnessiga tegelema hakata! Võiks öelda, et ettevalmistus on juba täies hoos, aga seda teen ja olen teinud alati ilma lavale minemise mõtteta. Nüüd kui on kindlam siht silme ees, on mu motivatsioon läbi lae! Siinkohal avan end igasugustele sponsorlustele ja pakkumistele teha minu teekond kergemaks, sujuvamaks ja ägedamaks! Kirjuta merilin@paljasporgand.ee igasuguse pakkumise korral.

tervis-fitness-merilin-taimre-blogi-paljas-porgand-toor-vegan-paleo-kalorid-trenn-fit-vormis-spordismuutid-jäätis-banaan-külm-kaneel-valk-valgupulber

Aga rääkides taas retseptist, siis nagu Šokolaadiunistuse korral, võib ka sellest teha soovi korral jahutava jäätise! Selleks on vaja vaid banaanid koorida, poolitada ja külmutada ning valmistamisel neid värske banaani asemel kasutada. Mulle endale maitses see jäätisena nii 10x rohkem, hihi! Olekski võinud seda sööma jäääda, mmmm…

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kõhule-jäätis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept-mandlid

No sa vaata kui kreemjas, tahaks kohe oma suu sinna alla pista, aga kaamera ees peab natukenegi viisakaks jääma, heh! Aga viska pilk peale, kui lihtne seda valmistada on ja kuidas ma, söödik, selle kallal maiustades mitu korda vahele jäin:

 

TOTALLY WORTH IT, haha!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kõhule-jäätis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept-

Võin julgelt öelda, et tervisliku toitumise kõrvalt on meeletult kiirest arenenud just fitnessi valdkond minu elus. Nagu isegi ehk tähele oled pannud, siis on iga teine postitus (kui mitte rohkem, hehe) just fitnessi teemadel: trenn, valk, sportlik eluviis jne. Ega ma ei sattunud niisama Sportlandi kampaaniatüdrukuks. Endale mõjub see uskumatult, aga olen justkui sporti ära armunud. Minu igapäevane energialaks saab alguse Sparta spordiklubist ja lõpeb maitsva ja kosutava õhtusöögiga. Ning minu suurim rahuldus on näha oma lihaseid kasvamas… jah poisid ja tüdrukud, lihastes naised on seksikad!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-immuunsus-laeng-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-mineraalid-superfood-supertoit-mandlipiim-retsept

Mida arvad sina Paljas Porgand fitnessblogi osast? Kas soovid, et kirjutaksin mingil kindlal teemal? Eelistad pigem lihtsalt retsepte ja toitumisalaseid postitusi? On sul muid tähelepanekuid, märkmeid, soovitusi või anonüümseid kommentaare, haha! Kribage kommentaaridesse, sest ma olen päriselt ka suht excited iga uue kommentaari peale ning teie arvamus loeb, hihi!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-immuunsus-laeng-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-kokk-retsept

Aga seni ma söön-söön-söön ja, lihas, too kasvagu-kasvagu-kasvagu! Kui sa leidsid end hoopis mu seljast Adidase Stella uut kollektsiooni ära söömas, siis neid saab palju kergemini kätte Ülemiste Sportlandist!

merilin-taimre-paljas-porgand-spordismuutid-pai-kõhule-jäätis-smuuti-mahedik-toor-vegan-paleo-laktoosi-gluteeni-suhkru-vaba--datlid-banaan-vitamiinid-vegan-paleo-toor-supertoit-retsept

Vegan, kreemjas, magus, kõhtutäitev, kiudaineterikas, värske, banaanine, karamelline, rikkalik, mandlitükine, kaneeline, mahe, supertervislik, värskendav, sõltuvusttekitav.

Spordismuuti: Pai Kõhule (VIDEO!)
 
Ettevalmistus
Küpsetamine
Valmistamisaeg
 
Pai Kõhule retsept on ideaalne hommikusöögiks enne koormavat trenni, sest sisaldab ROHKELT valku, et lihaseid toita; nii kiireid kui aeglaseid süsivesikuid, et anda läbi treeningu sulle vajaminevat energiat; kiudaineid, et kõht püsiks täis ja seedimine korras ning muidugi palju erinevaid vitamiine ja mineraale, et ikka tervis salakavala ilmaga korras püsiks!
Autor:
Retsepti tüüp: Hommikusöök
Kogus: Ühele
Koostisained
Valmistamine
  1. Blenderda kõik koostisained välja arvatud mandlid ühtlaseks.
  2. Lisa mandlid viimasena ning purusta õrnalt, et smuutisse jääks mõnus mandlikrõmps!
  3. Serveeri!
Märkused
*Kasuta külmutatud banaane kui soovid nautida seda pigem jäätisena.

 

9 Kommentaari

  1. Caroline ütleb:

    Mis oleks kõige odavam ja tervislikum alternatiiv lehmapiimale?

    • Paljas Porgand ütleb:

      Tere Caroline,

      Mandli-, soja-, kaera-, kookose- või riisipiim. Ükskõik mis piim, tasub hoida silma peal sooduspakkumistel erinevates toidupoodides 🙂

  2. Regiina ütleb:

    Mille alusel võitja valitakse? Kas ilusama pildi autor w radom osaleja?
    Mul koostisosad kõik kodus olemas ja ootavad laupäevast trenni, et testida 🙂

  3. Anonymous ütleb:

    Miks sa gluteeni väldid?

  4. […] Video ja juhendi kuidas maitsvat smuutit valmistada, leiad SIIT! […]

  5. Mirjam ütleb:

    Kas alustad bikiinifitnessi selle sama treeneri käe all kellega sul siin need trennipostitused olnud on?
    Ma ise olen ka viimasel ajal nii in trennist ja olen palju mõelnud, et siht võiks olla lava suunas. Küll aga treenin hetkel omal käel ja seepärast uuringi maad 🙂 nt kui palju personaalteeneri tasu hakkab olema sul? Või kuidas see üldse välja näeb – kas treenid iga kord temaga või on ainult niiöelda weekly check-in’id?:)

    • Paljas Porgand ütleb:

      Tere Mirjam,

      Alustan sama käe all ja oleme muutnud mu kava vastavalt. Võib-olla võtan omale BF-ile spetsialiseerunud treeneri comp prepi ajaks lisaks.
      Plaan ka ise treeneri paberid kätte saada ning sellega ise tegeleda omapäi 🙂
      Janikaga treenin nii umbes kord nädalas ja kord kuus vaatame tulemusi.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Anna oma hinne: