Naised pastaga peenemaks!

paljas-porgand-merilin-taimre-vapiano-restoran-arvustus-ladies-night-pasta-salat-pitsa-kaalulangetus-tervislik-vegan-toit

Foto - Roomet Poom

Lõpuks on kätte jõudnud päev, mil väljas süües, ei pea enam oma vööümbermõõdu pärast pead vaevama. Ja salatid võid peast visata (mida mina muidugi ei tee, sest salatifänn olen much)! Kuidas restoranis süümepiinadeta pastat nautida ja sealjuures kaalust alla võtta? Ning mis on see salapärane koht, kus kord kuus saab seda kõike teha oma parimate sõbrannade seltsis, nägusa õhtujuhi loba ja live muusika saatel ning lahkudes antakse kaasa veel kinkekott hea ja paremaga?

 

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

13 Comments

  1. Liisu says:

    Olles tsöliaakiahaige siis olen ka väga palju uurimustööd teinud. Kõige enam on gluteeni täistera toodetes ;) arvasin ka et söön tervislikult vms aga sealt sain palju rohkem seda gluteeni kui tavalisest pastast jms.

    Poes on muidu väga head gluteenivabad panzani makaronid. Ei olegi kohustust süüa nii palju gluteeni.

    • Tsöliaakiahaige peaks hoidma täielikult gluteenist eemale – täistera v mitte. Ei kujuta ette kui raske elu võib olla. Gluteeni leidub (isegi might contain märgistusega toodetes) pea kõiges :/

  2. S says:

    Kas oskad öelda, millest see crema di avocado kaste tehtud on? Sest see, et sellel L tähistus on, ei ole minu jaoks piisavalt usaldusväärne, vahel kasutatakse lihtsalt laktoosivabu piimatooteid, mis on siiski ju piimatooted…

    Ja teine küsimus, et kas oskad öelda, mis õlisid Vapiano oma toitude valmistamisel kasutab? Usun, et salatikastmetes ikka pigem oliiviõli, aga praadimisel? Sest kui see peaks nt rapsiõli olema, siis jällegi on tervislikkusest minu jaoks asi kaugel…

    Tänud ette ära juba :)

    • Hei!

      Crema di Avocado pasta retsept on järgmine:

      oliiviõli
      valge sibul
      paprika
      avokaado mass (avokaado, köögiviljapuljong, basiilik, sool, pipar, laimimahl, oliivõli)
      sool/pipar
      kirsstomat
      rukola
      kirsstomat
      basiilik

      Küpsetamiseks kasutavad ainult oliivijääkõli.

  3. Borks says:

    Kas sa enam ei tee OMADi? Tervislikus mõttes võib olla täisterapasta parem, aga mis puutub kalorite sisaldusse siis erilist vahet pole kui tahta peenikest joont hoida. Nii kaua kui on kalori defitsiit püsib hästi sama kaal ja on võimalik alla võtta. Mulle ka üldse ei meeldi täisterapasta, halvasti maitseb ja parem söön tavalist pastat. Kuigi söön seda suht harva niigi.

    • On päevi, kus teen OMADit. On päevi, kus ainult paastun. On päevi, kus ei ole paastuaken isegi mitte 12h. See on elustiil, seega söön, kui soovin ja kuidas iganes see minu päevaga parajasti kokku sobib. Aga üleüldiselt langeb mu paastuaken ikkagi 18h kanti. :)

      Kalorite sisaldus on oluline. AGA täpselt sama oluline on nende kvaliteet. Sest siinkohal tuleb mängu veresuhkur ja insuliin. Kui süüa 100g valget nisujahu vs 100g täistera või tatrajahu, siis seal on OLULINE vahe. Viimane ei tekita nii suurt insuliini spike‘i ehk siis ka kõht püsib kauem täis, isud madalamad jpm. Ehk siis ikkagi tarbid kokkuvõttes vähem kaloreid. ;)

      • Birks says:

        Sellisel juhul loomulikult kui inimene tunne et teatud toiduained hoiavad tal täiskõhu tunnet kauem siis absoluutselt on see parem variant. Isiklikult mulle pole vahet, võin süüa väga süsivesikuterikast toitu ja mul püsib kõht ikka täis väga kaua, muidugi see toidukord peab olema piisavalt täitev ja portsion korralik, sest söön päevas kaks korda ja sellest piisab. Nt võin esimeseks toidukorraks süüa suure pitsa ja peale veel magusa saiakese ja kohvi ja kõht püsis mul täis kuus tundi ja alles siis sõin teise toidukorra. Muidugi see näide nüüd oli selline äärmuslik näide mida ma ilmselgelt väga tihti ei harrasta ja mis pole ka tervislik toiduvalik. Kuid jah olen suutnud sellise intervallpaastumisega kaotada 6 kilo :) enamjaolt ikkagi tervislikud toiduvalikud ;)

  4. U says:

    Mulle ei maitse üldse mingist muust kui nisujahust tehtud pastad. :(
    Olen kodus proovinud täisterapastasid ja tatrajahust pastat, aga no… ei kõlba. Mina seda kodus söödavaks teha ei suuda ja toidukohtades pole ka paremat saanud. Kõhtu küll täidab, aga maitseelamusest on asi kaugel. Seega pigem söön harva, aga seda “õiget” pastat.
    Sellega olen nõus, et võiks vähem õli ja suhkrut mitte kasutada. Mina tellin Vapianost mõned korrad kuus salateid, seetõttu ei näe mõtet originaalkoostist muuta. Kes mitu korda nädalas väljas söömas käib, siis sellele on need näpunäited kasulikud küll.

    • PS! Täistera pasta on ka nisujahust ;)

      Aga nii huvitav… mulle maitsevad just tatra, oa, läätse jms pastad ENIM. Võib-olla see teadmine, kuidas nad mu keha paitavad, teevad nad mulle ni isuäratavaks? Keha üldse ei taha seda valget nisu jms süüa.

  5. S says:

    Rikkalik kingikott on küll ilmselge liialdus selle kohta :)

  6. Merlin says:

    Radisson Blue hotelli 24.korrusel on ka väga mõnus restoran – Lounge24 :) Soovitan seda vaadata – vaade on imeline, teenindajad sõbralikud ja alati proovivad nii palju vastu tulla, kui võimalik, toidud on ülimaitsvad – on nii veganitele kui ka lihasööjatele mõeldud roogasid. Lisaks on nende baar super – palju erinevaid valikuid, baarimehed/naised teevad vajadusel ka kliendipoolset kokteile, mida menüüs pole. Soovitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sellelt lehelt sisu kopeerimine keelatud.