Bikiini fitnessi ettevalmistus (mõõtmistulemused, kehaanalüüs, raskused)

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine

Woah, kuidas aeg lendab! Päevitus on nüüdseks juba nahalt maas ja esimesed võistlused koputavad pea uksele! Eesti meistrivõistlusteni on jäänud veel 6 nädalat, kuid Tallinna lahtised meistrivõistlused on juba 2,5 nädala pärast! Dayummm.

Progress

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine

Nagu eelmises postituses sai mainitud, siis mõte pärast soojamaareisi taas treeneri pilgu alla sattuda oli nii hirmutav, et pidamatul läheks püksis soojaks! Sattusime aga ootamatult kokku kui mõlemad Spartas treenimas parasjagu olime. Õnneks oli treeneri reaktsioon igati positiivne! Sama kehtis ka kõigi lähedaste kohta, kes mind veel enne reisi olid näinud. Seega kaalumine ja mõõtmine enam nii hirmus ei tundunudki!

09.08 VS 08.09 mõõtmistulemused

  • Säär (cm) – 35,5 vs 36
  • Reis (cm) – 53,5 vs 52
  • Naba (cm) – 70 vs 69,5
  • Rind (cm) – 85,5 vs 82
  • Biitseps flexed (cm) – 30 vs 29,5

Kasva säär, kasva… haha!

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine

09.09 vs 08.09

Now let’s take a moment of silence for all boobs that have been lost on our fitness journey. Amen.

8.-12. nädal kaalulangus

Olen hämmingus, et alates 5. ettevalmistusnädalast (al 18.07) on treener hoidnud mu makrod muutumatult! Kartsin ikka, et iga nädal saab aina vähem süüa. Aga kuni kaal langeb, olen ma safe!

1.-7. nädala kaalumuutusi nädala lõikes näed mu esimesest bikiini postitusest! Siin siis 8.-12. nädala muutus:

8. nädala madalaim/kõrgeim/keskmine kaal: 54,8/55,7/55,4 kg
9. nädala madalaim/kõrgeim/keskmine kaal: 54,5/55,2/54,9 kg
10. nädala madalaim/kõrgeim/keskmine kaal: 54.1/54.7/54,4 kg
11. nädala madalaim/kõrgeim/keskmine kaal: 54.0/53.7/53,9 kg
12. nädala madalaim/kõrgeim/keskmine kaal: 54,0/53,5/53,6 kg

Vahepeal jäi kaal neljaks päevaks 53.5 kg peale seisma, aga hakkas jälle justkui iseenesest liikuma ning täna hommikul kaalusin juba 52,8 kg! Ma juba haistsin oma treeneri kullipilku, mis mu makrode kallal ahnitses juba nokkida. Aga jumal tänatud kaal veel langeb, sest ma armastan oma toitu!

Kehaanalüüs

Sparta Spordiklubi pakub kiiret ja soodsat võimalust oma kehakoostise määramiseks moodsa ning täpse Jawon ioi353 analüsaatori abil ja sisaldab:

  • Baasinfot oma pikkuse ja kaalu kohta
  • Rasvaprotsendi mõõtmist
  • Lihasmassi mõõtmist
  • Bioloogilise vanuse määramist
  • Siseorganite rasvaprotsendi määramist kõhuõõnes
  • Päevakaloraaži määramist
  • Kehatüübi määramist

See on väga hea viis oma tulemustel silma peal hoida ja ka seestpidiselt oma keha tundma õppida. Kui oled huvitatud toitumisnõustamisest, treeningkavast või lihtsalt kehaanalüüsist, siis võta minuga ühendust!

Baasinfo

  • Sugu – naine
  • Pikkus – 167.5 cm
  • Vanus – 23-aastane

10.08 vs 07.09 kehaanalüüsi tulemused

  • Kaal (kg) – 54.7 vs 53.3
  • Kehamassiindeks (kg/m2) – 19,5 vs 19.0
  • Pehmed koed ehk skeleti- ja siselihased (kg) – 41.0 vs 40.5
  • Rasvamass (kg) – 10,5 vs 9.7
  • Vistseraalne rasv (cm2) – 24 vs 23
  • Rasvaprotsent (%) –19.2 vs 18.2
  • Keha bioloogiline vanus (a) – 22 vs 21
  • Keha tüüp – jätkuvalt lihaseline, madal rasvaprotsent
merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine

Bikiinid: Eve Koost (MarthaFit)

Õnneks on jällegi suurem osa kaalust läinud siiski rasva arvelt. Keegi ei taha ju kaua ehitatud lihast põletada. Küll aga tunnen end iga treeninguna üha nõrgemana…

Raskused

Olles juba 13. nädalat kaloraaži defitsiidis, annab keha juba märku küll. Kui kilkasin eelmises postituses, et jõutreeningutele lisaks tulnud intervalltreening on lebo mis lebo, siis enam ma nii ei arva. 45 minutit intervalljooksu venib hullemini kui gümnaasiumis ajalootund. Me räägime üht keelt, eks?

Vähe sellest, tunnen end jõutreeningute ajal iga korraga aina nõrgemana. Teed mis sa teed, aga no ei küki enam 100 kg elusees ära. Ja sääresirutused põletavad ja lõuatõmbed… oeh, ometi olen ju kergem, kuidas need tõmbed siis niivõrd raskemad iga paganama kord on?

Siin kohal tulevad mängu mõttejõud, toitumine ja toidulisandid… ning treener! Mul on eesmärgid niii tugevalt seatud, et olenemata tujust, raskustest ja takistustest ei lase ma millelgi enda teele ette jääda! Ma ronin pigem peegli ette, poseerin ja leian motivatsiooni, et end taas trenni vedadada ja olla sammu võrra oma eesmärkidele lähemal!

 
Toitumine on VÕTI! Ma võiks oma makrod täis süüa batoonidest ja pulbritest ja igasugustest low cal zero fat high protein mis iganes jurast, aga ei! Minu päev algab suure kausitäie pudruga, mahutab ära kaks ülisuurt salatit ning pakatab kvaliteetsetest valgu- ja rasvaallikatest. Ma toitun hästi, sest ma armastan olla terve ja mu keha tänab mind selle eest!

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine-salat-toitumine-trenn

Ja siis treener! Oh jumal, kui hea kui on olemas keegi, kes mõistab, mida sa rasketel hetkedel läbi elad. Kes tõstab su jälle üles, annab jalaga hoo takka ja kiidab sind su raskete pingutuste eest. Kes võtab sinuga ikka ja jälle ühendust, et uurida, kuidas enesetunne on ning teeb vastavalt muudatusi sinu kavades.

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine-treener-ivar-mikk

Kuna juba nädalake oli mu intervalltreening olnud pigem longav üle künga, siis alates homsest alustan ma 30-minutilise kõrge kaldega kiirkõnniga. Aitäh treener ja head aega 45 minutit intervalljooksu!

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine-mybodyi-bcaa-jook-kortisool-stress-alandaja

Toidulisandite hulgast on mulle suurimat mõju avaldanud stressihormooni kortisooli alandaja SELF Corticut. Ma pole eales olnud nii rahulik, nii hõlpsasti uinunud ja välja puhanud olnud. Ma tunnen, kuidas mu pea on puhanum ja ma reaalselt ei stressa iga pisiasja pärast, vaid pigem lasen asjadel oma rada minna. Tõesti üks toidulisandeid, mida soovitan kõikidele ülestressajatele, kes vähkrevad voodis tunde, enne kui magama lõpuks jäävad!

Ühesõnaga, ma teadsin, millesse end segan. Et ettevalmistus ei saa olema kerge, sest muidu suudaks seda igaüks. Teadsin ka, et olen piisavalt tugev isiksus ja suudan tulla sellega toime hoolimata eraeluprobleemidest, raskest minevikust toitumishäiretega ja sajast projektist, mida ma üheaegselt püüan läbi viia. Sest kui mina end ei motiveeri, kes siis veel?

merilin-taimre-paljas-porgand-toidu-tervise-fitness-blogi-bikiinifitness-ettevalmistus-teekond-muutumine-kaalulangetus-trenn-sport-poseerimine

Ma arvan, et ma just vastasin mulle enim esitatud küsimusele: “Mis sind motiveerib?”. Motivatsioon tuleb leida ikka seestpoolt! Ja nüüd ütlen nende ilusate mõtete peale tsau!

P.S. Hoia silm peal mu teekonnal ka Instagramis!

12 Kommentaari

  1. Elina ütleb:

    100 kg kükki teed sa tõenäoliselt selle Smith masinaga eksole ? Aga mis raskusega sa tavalises kükipuuris kükid ? Või suudad ka seal 100 kg teha ? Igatahes, megatubli oled ! :)

    • Paljas Porgand ütleb:

      Tegin powerlifting perioodil täiesti lahtise kangiga ;) Prepi keskel tegin Smithiga ka veel 100 kg. Et vigastuseohtu minimaliseerida nüüd, mil keha on oluliselt nõrgem ja jaksu vähem, kükin 80 kg :) Aitäh, Elina!

  2. Velli ütleb:

    Olen ka mõelnud, et prooviks võistelda. Kuna keha juba loomulikult on muskliline, suhteliselt head toitumis- ja trenniharjumused käpas, siis olengi mõelnud proovida. Samas ei tea, kust alustada ja oma kurve ka ei tahaks kaotada. :D

  3. Mari-Helena ütleb:

    Poseerimist on väga lahe vaadata. Võtad asendi, teed kehaga väikse jõnksu ja puff, lihased on välja joonistunud :D

  4. Kristiina ütleb:

    Aga nii ongi – inspiratsioon sünnib väljast, kes Sind inspireerib? – aga motivatsioon tuleb inimese seest. Kuradima tubli tüdruk oled, Merilin!

  5. r. ütleb:

    Kas kortisooli alandaja on täiesti ohutu ja mis (kõrval)mõju see avaldada võiks? Kas seda võiks võtta igaüks, kes tunneb, et stress on kerge tulema? :)

    • Paljas Porgand ütleb:

      Tere,

      Mina tunnen oma keha juba väga hästi ning tajun ära kui stressihormoon on kõrge. Sa võid võtta seda stressirohkematel aegadel küll, sest tegemist on ohutu lisandiga ja on kättesaadav ilma igasuguse ravimiretseptita MyBody poes ja e-poes. Sisaldab see looduslikke ühendeid nagu vitamiin C, kuldjuure ekstrakt, aasia ženšenn, L-teaniin ja fosfatidüülseriin. Uuri lähemalt juba SIIT! :)

  6. Anett ütleb:

    Iga postitusega läheb aina põnevamaks sulle kaasa elamine. Uskumatu naine oled ikka, tõeline inspiratsioon :)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga