Kuidas ühendada jooga ja jõutrenn? (VIDEO!)

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

Miks tasub joogat harrastada?

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

Mõned joogastiilid on intensiivsed ja jõulised ning teised lõdvestavad ja meditatiivsed. Ükskõik, millise stiili Sa valid, on jooga suurepärane võimalus oma keha venitada ja tugevdada ning oma meelt fokusseerida ja lõdvestada.

Jooga kasulikkus:

  • Vähem stressi ja parem tuju
  • Paremad suhted iseendaga
  • Väiksem vigastuste oht
  • Madalam kehakaal
  • Parem painduvus
  • Tugevad ja toonuses lihased
  • Tõhusam hingamine ja madalam vererõhk
  • Kaunis rüht

Miks tasub jõutrenni harrastada?

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

Kahjuks tuleb tõdeda, et on väga palju neid (eriti naisi), kes kardavad, et jõusaal teeb meist suureks ja kohe metsikult lihaseliseks. Paraku see ei ole nii. Miks ei tasu jõusaalis käimist karta, loe SIIT, kus purustan enamlevinumad müüdid! Mina ei suudaks ilma jõusaalita isegi mitte elada. Ning et te kõik ikka teaksite, siis raskuste tõstmine on meile lausa kasulik!

Jõutreeningu kasulikkus:

  • Lihas on kõige efektiivsem rasvapõletaja
  • Peletab depressiooni
  • Võitleb osteoporoosi vastu
  • Paranenud jõudlud
  • Paranenud lihaskasutus
  • Vähenenud risk haigestuda diabeeti
  • Ergutab südame-veresoonkonna tervist
  • Hoiab veresuhkru kontrolli all
  • Ennetab liigesevalu
  • Parandab tasakaalu
  • Teeb meid vaimselt tugevamaks
  • Parandab enesetunnet
  • Sest see teeb meie keha lihtsalt kauniks ja terveks!

Kuidas neid kahte kombineerida?

Spordiklubi Sparta pakub uudset lahendust, kuidas ühendada keha ja meel. Laialdaselt tuntud jooga on viidud justkui uuele tasemele. Sparta pakub meile kaks ühes võimalust, milleks on BodyART. Tegemist on Robert Steinbacheri poolt loodud kogu keha treeninguga, mis baseerub viiel traditsioonilisel Hiina meditsiini elemendil. Harjutused on  koos hingamisega kombineeritud ühtseks tervikuks ja  mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest tehnikatest kui tavapärasest jõutreeningust.

Treening garanteerib korraliku lihaskoormuse, andes juba järgmine päev ringi tatsates tunda, et trenni sai ikka tehtud. Mis kõige ägedam, siis enim rakendab see töösse just me süvalihased, mida me tihtipeale jõusaalis väsitama ei kipu. Treeningu jooksul said tehtud lisaks joogale palju kükke, kätekõverdusi, planku jpm. Tegemist on väga mitmekülgse ja uudse võimalusega end proovile panna. Kohtume trennis!

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sellelt lehelt sisu kopeerimine keelatud.