Minu fitness-teekond ja Adidase vinge kollektsioon

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Olen viimasel ajal rohkem kaamera ees poseerimas kui selle taga toidupilte jäädvustamas. Mu blogi on üle võtnud üks suur motivatsiooniprogramm, mille eesmärk on lugejaid inspireerida, motiveerida ja muidugi informeerida igal võimalikul tasemel! Kuna sügisesi lemmikuid olen teieni juba toonud, siis seekord olen otsustanud motiveerida teid tervislikuma ja aktiivsema elustiili poole! Räägin teile oma fitness-teekonnast ja mis võiks olla paremaks visuaaliks kui adidase fantastiline rõivakollektsioon!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Ilumaailmas olen leidnud juba oma lemmikud tegelased ja üks neist on Edith Eller (Helen Heinroos Hair salongist), kelle kätte usaldan kõik oma soenguideed ja igal teisel korral ka meigi. Kui soovite ka talt ilupoputust saada, siis küsige teda salongist ja öelge bronnides “paljasporgand”, et saada -10%!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Aeroobikakuninganna

Nagu iga noor tüdruk, kes tundlik oma kehal nähtavate muutuste osas, tundsin ma 13-aastaselt vajadust trenni minna. Jõusaal oli minu jaoks tõeline mancave, kus mehed käisid raudu vägistamas ja lapsed “polnud lubatud”. Eks 10 aastat tagasi oligi levinum arusaam, et naised kuuluvad aeroobikasaalidesse. Niisiis hakkasin ma tegema 3-4 korda nädalas aeroobikatrenne. Ajapikku lisandusid sinna teised aeroobsed rühmatrennid. Eks need olid kindlasti mu südamele ja üldisele füüsisele head, aga mingit toonitud ja tugevat keha ma sealt ei saanud.

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Tantsulõvi

Aeroobika kõrvalt, käisin ma lisaks veel tantsutrennides. Tantsimine on olnud alati mul suur kirg – hip hop, girly hip hop, locking, popping, house, breakdance, ballett, showdance, twerk… u name it! Tantsimine on hea viis vormis püsimiseks, samal ajal arendades enda oskusi ja pakkudes ka vaimule midagi. Kui mind miski üldse klubisse kisub, siis on see mu tantsulõvilakk, mis vajab paitamist!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Jõusaali noob

Jõusaali seadsin oma esimese sammu umbes 15-aastasena. Ilmselgelt puudus mul igasugune teadmine, mida teha ja nagu jõuksinoobile kohane, siis mattusin minagi kardiovahendite vahele. Nii ma siis toimetasin seal jooksulindil või rattal ja silmanurgast ikka piilusin, mis nende masinatega seal siis tegema peaks.

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Hantlid, kangid ja muud lahtised raskused matsin ma eos maha, sest masinad tundusid vähe turvalisemad ja nende peal on vähemalt mingigi spikker. Pildil on tavaliselt esile toodud töösse rakendatud lihased ja kuidas end masinale sättida. Tagantjärele mõeldes panin ma ikka niii pange nende kõigiga, aga harjutamine teeb ju meistriks!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Tunnistan julgelt, verd tilkuva südamega, et kandsin alguses aeroobikatundidele kohaselt jõusaalis vaid sokke või isegi ballettisusse. Ma sureks naeru kätte ära, kui need mul jõusaalis comebacki peaks kunagi tegema, haha! Jah… ma isegi jooksin jooksulindil sokkis. Oh, jumal, miks?!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Kui sai esimene korralik trennitoss muretsetud, siis oli tunne nagu oleksin vana kala ise! Vaikselt pumpasin hantleid, väljaasteid sooritades julgesin võtta juba kangi turjale ja, toho hullu, sangpommil on ka oma eesmärk!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Ületreenimine

Jõudnud 16. eluaastasse sattusin ma toitumishäirete küüsi, mil ei olnud päevagi jõusaalita. Varahommik või hilisõhtu, ma olin alati kohal! Treenisin päevas minimaalselt 3h. Kardiot ei lõpetanud ma enne, kui põletatud kaloritehulk ületas päevase söödud kalorite hulga. Ma sisuliselt tapsin end aeglaselt. Ei soovi toitumishäiretel selles postituses liiga pikalt peatuda, kuid kui tunned minu kogemuse kohta huvi ja kuidas ma selle seljatasin, siis loe edasi SIIT!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Selleks hetkeks oli jõusaal mulle juba suur sõber. Tundsin kõiki masinaid ja olin saalis täitsa enesekindel. Küll aga ei aidanud ületreenimine millelegi kaasa. Pumpasin lihaseid olematu energia arvelt. Ja noh, mis lihastest me räägime, kui end näljutasin? Olin kiitsakas nagu talleke ja lihaste asemel kerkisid esile vaid kondid.

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Tüüpiline treeningkava

Toitumishäiretest vaikselt välja tulles, muretsesin ma endale treeningkava. Järgisin seda järjepidevalt. See oli selline kõige klassikalisem jõusaalikava ja ütlen ausalt, et tüdinesin meeletult ruttu. See ei nõudnud mult palju ja mul puudus eneseületamisevõimalus. Jah, ma olen suur väljakutse-junkie nagu ehk märganud juba olete. Ja kolinud äsja Austraaliasse, hakkas silma aina rohkem üks äsja alustanud neiu, kes pakkus 12-nädalast väljakutset kõikidele naistele! I’m in!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Kayla Itsinese BBG

BBG ehk Bikini Body Guide on maailmas laineid löönud/lööv treeningkava, mis suunatud esmajoones naistele. Alguses polnud sellest keegi midagi kuulnud, nüüd pole kedagi, kes sellest ei oleks kuulnud. Naine on lausa nii kaugele jõudnud, et välja andnud ka oma äpi, tootesarja ja reisib mööda ilma ringi, et anda oma fännidele workshope. Kui vinge see on?! Suureks inspiratsiooniks sellised võimekad naised!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Austraalias elades läbisin ma mõlemad Kayla kavad! Need olid küll suureks väljakutseks nii vaimselt kui füüsiliselt, aga siiski… ei näinud ma soovitud tulemust. Pealegi pole sellised hüplemised ja kargamised väga minu teema. Stopperi peale harjutuste sooritamine nii, et hing on treeningu lõpuks kurgus kinni? No thanks! Tundsin lausa vajadust jälle kang kätte haarata ja korralikult pumbata!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Bodybuilding

Alustanud taas jõusaaliga, võtsin ma eesmärgiks võimalikult palju massi kasvatada… lihaste arvelt siis eks. Ma ei seadnud endale otseselt eesmärke, kuid ma teadsin, et aitab kleenukesest nõrgast kehast! Ma tahan olla lihastes ja tugev naine, mis peegeldaks mu seesmist poolt! Sain endale vastava treeningkava ja ütleksin, et õige toitumise juures, olid tulemused juba kiirelt näha!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Poole aastaga suutsin ma saavutada kõhulihased, tugevad reied ja suure tagumiku. Ülakeha oli natuke totulotu ja jäi maha. See oli ka aeg, mil jagasin teiega palju oma treeningharjutuste videoid ja kirjutasin üha enam fitnessi teemal. Nii sündiski Paljas Porgand blogis alamkategooria “fitness”.

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Powerlifting

Siis läksin ma tervisliku toidu restorani kokaks tööle umbes kaheksaks kuuks. Mitte tavaline tervisliku toidu resto, vaid jõusaali külge ehitatud koht, mille omanikud olid samad. See tähendas, et mõlema koha kollektiiv käis tihedalt läbi ja koos sai ka palju treenitud. Nii ümbritses mind igapäevaselt hulk treenereid, jõusaalis rebestajaid ja muid tervisliku eluviisi austajaid.

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Olles ainus välismaalane, pakkusin ma paljudele rohkelt huvi. Hakkasin peatreeneriga vähemalt kaks korda nädalas koos treenima ning endalegi märkamatult olin leidnud uue hobi – powerlifting. See oli see põnev aeg, mil elasite mulle mu isiklike rekordite püstitamisel kaasa. Suutsin kükkida lausa 110kg! Woah, olin ma alles noor ja võimekas, haha!

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Kiiresti sattusin ma sellest sõltuvusse ja viisin oma keha alatihti viimse piirini. Kannatama hakkas närvisüsteem ja selle arvelt tekkisid unehäired. Tihtipeale leidsin end kell 2 öösel (kõik jõuksid olid 24/7… I KNOW RIGHHTT) juba jõusaalist, püüdes rebida uusi rekordeid. Tundsin, et pean astuma sammu tagasi ja tegema sellest pausi. Nii jätkasin ma bodybuildinguga ja purustasin harvem isiklikke rekordeid.

adidas-eesti-sport-trenn-tervis-fitness-outfit-ilu-mood-riided-paljas-porgand-merilin-taimre

Bikiini fitness

Ja seda kõike päevani, mil alustasin bikiini fitnessiga! Kuidas ma selleni jõudsin ja mida see endast kujutab, võid lugeda SIIT! Selline oli siis lühikokkuvõte sellest, millega mina olen tegelenud. Kui soovid jagada oma teekonda või küsida midagi täpsustavat, siis lase käia, kommentaarium on valla!

Lõpetame mu fitness-teekonna ühe vinge adidas eesti uue kollektsiooni shoodiga! Tšeki videost telgitaguseid!

Riided – adidas eesti
MUAH – Edith Eller (Helen Heinroos Hair)
Fotod – Jakob Meier (Time Media)
Video – Tair Timmi (Time Media)

10 Kommentaari

  1. A. ütleb:

    Hullult meeldivad need hallid Adidase Ultra Boost jalatsid!!! Üritasin küll internetist otsida, aga ei leidnud kuskilt just valgete triipudega… Mis mudel ja värv see täpselt on?
    Kindlasti soovin Sulle palju edu ja mind motiveerisid küll trenni (ja võib-olla isegi jõusaali) minema! ?

  2. Marleen ütleb:

    Hei! Olen taaskord (eelnevalt kahjuks korduvalt alla andnud) leidnud tee jõusaalini. Suuri eesmärke mul ei ole – esmalt tahaks oma kõhu ilusti lamedaks ja seejärel ka lihastesse saada. Muidu olen üsna peenike, aga eks seda kõhupekki natuke ikka on. Probleemiks on samuti oskamatus jõusaalis midagi teha. Samamoodi leian end pidevalt sealt kardio poolelt, isegi, kui olen endale eelnevalt lubanud, et “sind ei huvita, kas ja mida teised teevad või vaatavad, sina käid oma teed”. Ikka on nii saamatu tunne seal. Samas personaaltreeneri jaoks puuduvad hetkel finantsilised võimalused ja ometi on ju ka internet kõiksugu tarkust täis. Ehk oled Sa ise teinud mõne postituse, kuidas ja mille jaoks teatud asju jõusaalis kasutada. Tahaksin hetkel keskenduda peamiselt kõhule, aga lihtsalt end üles-alla kõhulihaseid pumbades kaob motivatsioon. Natuke laialivalguv küsimus jällegi, aga ehk oskad Sa nõu anda kuidas ja mida peaksin tegema.

    • Paljas Porgand ütleb:

      Hei Marleen,

      Aga astu jõusaalis julgelt jõusaalitreenerite juurde ja palugi, et nad viiksid sind masinatega kurssi. Jõusaalikülastaja on sul täitsa õigus sellist teenust tasuta saada. :) Peaasi ju, et sa ise seal ukerdades end ei vigastaks. Tihtipeale on see 50-100 eurot korraliku ja eesmärgipärase kava nimel väärt rohkem, kui tühja kulutatud aeg tehes midagi, milles kindel pole. Siiski pikemaajaline investeering. Treeningharjutusi leiad muidu ka mu blogist Fitness kategooria alt. Kõhulihaste harjutuste videoid leiad ka sealt. ;)

  3. L ütleb:

    Mul on hoopis selline küsimus, et kuidas sa hindad kogu selle teekonna (alates siis personaalse treeneri kaasamisest) rahalist maksumust?

    Ütleme, et sooviksin ka sama alaga alustada ja mu stardipositsioon pole nii hea kui sul (eelnev kogemus jõusaalis keskmine ja füüsiline vorm mitte kõige hullem) Kui mitte arvestada seda, et ajaliselt kuluks mul kindlasti kolm korda rohkem aega, et esimeste silmaga nähtavate tulemusteni jõuda, ja see tõstaks rahalist kulu. Aga ütleme, et kuu lõikes, millised on kulud just abistavate inimeste osas? Jõusaali kuukaardi hindu ning toidulisandite maksumust oskaks kokku arvestada küll aga just sellised summad nagu näiteks- toitumiskava vastavalt minu kehale+see haakumas jõusaali kavaga, kas selleks on mõistlik üks inimene või kaks eraldi pädevat spetsialisti? Kas nad peaksid olema samast spordiklubist? +kehakoostise analüüs ja sellega arvestamine+algse vormi hindamine ja eesmärkide saavutamine/jälgimine ja samal ajal trenni ja toitumise muutmine.
    Neid kuulutusi spordiklubide lehel on küll ja küll, stiilis “vali personaaltreener ja saavuta elu parim vorm” kuid alati jääb selline mulje, et oleksin justkui üks järjekordne klient, kellelt raha teenida ning mingit sidet selle treeneriga tekkida ei saaks, sest minusuguseid kindlasti tal palju ja jõusaali kava võtab ta ka nagunii kuskilt mapist tüüpkavana. Kuidas leida üldse keegi kes võtaks oma tiiva alla?
    Ja kindlasti alustamine ongi kallis, aga kui nüüd tõesti tahaks päriselt ka tegelema hakata, nii, et oledki jälgimise all ja pead iga nädal deliverima enda progressi, mis kindlasti on juba eraldi väga hea motivatsioon õigel kursil püsimiseks, siis milline on hinnavahemik? Kuni 100€ kuus treenerile, kuni 200€ kuus? Rohkem, vähem? Kui olla maksejõulisem, siis saab rohkem tähelepanu ja personaalsust? Mis kokkuvõttes inimene kui projekt maksab?
    Väga laialivalguv küsimus aga kindlasti on paljudel sinu jälgimine motivatsiooniks aga mingi hetk tahaks ju pihta hakata ja endase investeerida :) Aitähh juba ette, kui viitsid vastata!

    • Paljas Porgand ütleb:

      Tere,

      Ooioioioi, kui palju mahukaid küsimusi. Rahalisest maksumusest on kirjas rohkem SIIN

      Treenerite hinnad on VÄGA SÕLTUVAD, lause mitmekordsete vahedega. Seda ei oska ma kahjuks ette ennustada. Kui soovid näha kindlaid tulemusi ning hingega asja juures treenerit, siis soovitan väga minu treenerit Ivar Mikku. Tema hinnaklass on ka väga hea :) Kui soovid teada hinda just SINULE arvestades SINU hetkevormi, eesmärke, ajalist nõudlust jnejne, siis palun kirjuta talle näiteks FB-sse ja maini mind ka ära, äkki teeb veel sõbralikuma hinna :)

      Kindlasti kohe mitte ei saa treenida kahe käe all korraga. Igal ühel on oma lähenemine ning vaid ühe treeneri järjekindel töö viib tulemusteni.

      Lahe, et oled ka huvitunud sellest alast ja soovin sulle palju edu!

  4. […] Minu fitness-teekond ja Adidase vinge kollektsioon […]

  5. Kätu ütleb:

    Alati väga huvitav lugeda Sinu postitusi.
    Oleks huvitav lugeda ka Su teekonnast lihaste kasvatamisel, ilmselt pakuks see paljudele huvi. Ma just pean silmas seda, et lihase kasvatamiseks peab toitumisega plussis olema, mis paratamatult tähendab ka rasvade ladestumist, kuid kui Su pilte jälgida, siis see figuur on alati väga hea olnud. :)

    Soovin Sulle edu Sinu tegemistes, väga motiveeriv noor naine oled. :)

  6. Helen ütleb:

    JAKOB MEIER – nii head pildid!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga