Naine, kellel on juba pea 8 aastat sõidukogemust ning au olnud juhtida tohutul hulgal eri autosid, kuid ometi pole veel ise täielikult autoomanik olnud. Blogija ja ettevõtjana, on mul ringi liikumist ikka väga palju. Kohtumised, üritused, raamatuesitlused, esinemised jpm on osa mu igapäevast. Olen vaevelnud ikka meeletult, et saada seni hakkama ilma autota, sest taksosse ju oma kodinaid ei jäta, vaid kõik peavad sinuga terve päev kaasas käima. Nii mattusin vahel 5 koti alla ning liikumine ühest sihtkohast teise oli pea võimatu. “Mulle aitab, ma vajan autot!” ärkasin ma üks päev üles ning hakkasingi autode kohta uurima ning endale sobilikku otsima.
Küll mulle alles soovitati üht ja teist… BMW on metsikult püss, aga liiga kallis. Sama Mersude ja Audidega. Lexus on ka kena, aga natuke liiga… “tibilik”? Volvo, Toyota, Saab jms mind väga ei kõneta. VW ja Škoda on asjalikud, hea hinnaga ning väga ilusad. Tegin küsitluse ka oma Instagram Storydes ning ma olin šokis kui ükshäälselt mulle Škodat soovitati. Peamine oli: “Meil peres on Škoda ja see oli parim otsus!” või et: “Škoda hinna ja kvaliteedi suhe on turu parim.” Tegin siis rohkem researchi ning läksin nende Škoda Laagri esindusse üks päev luurele. Ja no mis ma nägin? Kohe peaukse kõrval klaasseina taga säramas KÕIGE MINULIKUM auto, mida ma oskaks ette kujutada. Läksin uurima, millega tegu, ning juba järgmisel nädalal anti mulle kohapeal just see sama auto üle.
Tean hästi, kui raske on naisel endale autot valida ning teha seda veel ilma mehe toeta. Paratamatult teame me autodest vähem kui nemad ning kipume auto valikul ehk liiga palju välimusele keskenduma nagu näiteks riiete puhul. Küll aga on oluline valida auto nii, et see kõiki su vajadusi rahuldaks. Noh, nagu mehe valiku puhul, haha! Minu valituks sai nii välimuselt kui funktsionaalsuselt täiesti IDEAALNE auto, milles ma veendun iga päevaga üha rohkem. Paistab, et sama kehtib ka mu mehe puhul… shoutout Roometile, haha.
Kas olete elevil? Instas läksite küll hulluks, kui ma teid tease-isin. Küll aga ei näinud keegi, mis autoga ma siiski koju sõitsin! *trummipõrin* Tegemist on kuldse-oranži Škoda Karoqiga. No vaadake seda iludust! Ja mitte ainult… see auto on äärmiselt intelligentne, säästlik ning ruumikas – kõik ühes!
Škoda Karoq Elegance jättis mul karbi lahti, kui sellega tutvumas käisin. Sellel on nii palju häid omadusi, millest olen auto puhul alati unistanud ja mõelnud, et miks keegi selle peale kunagi tulnud pole? Kui oled kord neid mugavusi tunda saanud, siis tagasi enam ei vaata! Vaatame üle, millega Karoq mind siis üllatada suutis!
Mul on kõikidel istmetel istmesoojendus, et kellegi taguots Eesti karge talvega külmetama ei peaks. Lisaks on ka küljepeeglid soojendusega, et neid jääst puhtaks kraapima ei peaks ja need udused ei oleks. Lisavarustusena saab võtta veel ka roolisoojendust.
Ma olen nii hea parkija, et ma küll abi ei vaja, aga kasulik funktsioon kõigile, kes ei tunne end parkimises kindlalt. Tean juba eos, et Roomet naerab selle egoselfish lause üle ja ütleb mõttes: “Tüüpiline Merru nali”, aga ma ikkagi pidin oma parkimisskilli kiitma, you know. Mulle lihtsalt meeldib jukerdada ja kasutada loogilist mõtlemist ja visuaalset arvutust, et auto ka kõige kitsamasse vahesse ära mahutada. Usun seega, et mul parkimisabi kõige rohkem tarvis ei lähe, aga algaja juhina oleksin ma olnud küll selle eest tänulik. Auto otsib sulle ise parkimiskoha ning pargib täitsa ise end ära. Lisaks on targurduskaameral ka pesur (nagu ka esilaternatel), seega ma ei pea seda tatise näpuga nühkimas käima nagu vanaema oma lapselapse suunurki pärast jäätise söömist.
See pole küll suurim uudis aastal 2018, kuid telefoni saab autoga Bluetoothi abil ühendada, mis võimaldab siis kõik kõned läbi auto vastu võtta, muusikat mängida, sõnumeid lugeda või näiteks pilte vaadata.
See on nüüd next level auto-telefoni ühendus. Screen mirroring peegeldab su telefoni kuva auto keskekraanile. Nii saad sa tegeleda autos telefoni asjadega. iPhone loob ühenduse ise, kuid Android vajab selleks esmalt spetsiaalset äppi ning USB juhtmega ühenduse loomist. Kui ühendus loodud, siis edaspidi toimib kõik samamoodi automaatselt. Soovitan siiski sõidu ajal silmad autoteel hoida!
Keskkonsoolis asuv telefonilaegas peidab endast juhtmeta laadijat, kuhu asetades hakkab telefoni aku automaatselt laadima. Lisaks on laeka põhja all planaarantenn, mis loob induktiivühenduse väliantenniga, võimaldades telefonikõnesid pidada ka eriti kehva levi puhul. Mul on Tele2 – ma vajan seda, haha!
Nagu nimigi ütleb, siis on tegemist topsihoidikutega, mis aitavad sul pudelilt korki maha keerata kaht kätt rakendamata. Piisab vaid ühest ning sõit on jällegi turvalisem. Hoidiku põhjal on mummud, mille taha pudel kinnitub, võimaldades see hõlpsasti avada. Mina, kel autos alati veepudel kaasas, näen selle funktsiooni vajadust hästi.
Minul tagaistmel vaevalt veel lapsi või tiinekaid istub, kes end telefonidesse matta armastavad, aga kindlasti kasulik vidin kõikidele, kel peres nutiinimesed. Hoidikusse saab asetada nii telefoni kui tahvelarvuti ning vaadata sõidu ajal YouTube’i, filmi või mis iganes meeli parajasti paitab.
See on kindasti üks asi, mille puudust olen ma autodes alati täheldanud! No mis mõttes pole prügikasti? Kas mul peab tõesti alati kaasas olema mingi kilekott, tühi tops või salvräti varu, kuhu nätsu või muud pisipahna visata? Karoqi ukse sees on olemas täitsa korralik kilekotiga prügikast.
Tegemist on automaatse õhupuhastussüsteemiga, mis puhastab salongi ebameeldivast või vastupidi liiga meeldivast (parfüüm) lõhnast, allergeenidest, tolmust, saastest vms. Auto ise tuvastab, kui õhk vajab puhastust ning käivitab seejärel Air Care süsteemi. Mehed saavad Air Care abil kiiresti oma armukese parfüümist salongist vabaks ilma, et naine lõhna ninna saaks (pun intented).
Kui käed-jalad kotte, kaste täis nagu ühel blogijal pühade ajal pakiautomaadi juurest tulles on, siis saab hõlpsasti puutevabalt jalaviipega tagaluugi nii avada kui sulgeda. Enamikel läheb seda vaja vast pärast šopingutuuri või lastega ringi möllates. Meestel jällegi aastavahetuse eel alkopoodides luurel käies, hehe.
Üks huvitavamaid elemente, mis mulle tutvustati, oli kindlasti kindalaekas peituv külmaseade. Nimelt saab sätestada kindalaeka temperatuuri soovipäraselt. Kui sul on lapsele kohupiim, endale külm jook või näiteks vanaemale toores lestakala, siis seal on ideaalne seda sobiva temperatuuri juures säilitada sõidu vältel.
Kui ma tõmban katusel luugi eest, siis võib jääda mulje nagu tegu oleks täitsa kabrioletiga, sest katust kaunistab vaid klaas. Kuna armastan taevast, pilvi ja päikest, siis minul see kate ette ei käigi. Punase tule taga viskan silmad lakke ja jään korra unistama. Lisaks on autosalongis ka palju valgem ning tuju kohe parem selle pimeda talve saabudes.
Kui antud funktsioon aktiveerida, siis see võimaldab sul sõita eesliikuva auto kiirusel, vähendades ja suurendades selle järgi kiirust. Ideaalne maanteel sõitmiseks, kui ei viitsi koguaeg piduri- ja gaasipedaali vägistada. Lisaks tuvastab Karoq ka liiklusmärke, teavitades sind näiteks uuest kiiruspiirangust või möödasõidukeelust.
Lisavarustusse kuuluv helisüsteem väljundvõimsusega 550W kasutab kümmet eriti võimsat kõlarit: 8 neist ustes, üks armatuurlaua keskel ja bassikõlar pagasnikus. Minu jaoks on muusika kvaliteet ülioluline, kes ma kodus naudin JBL-i täisvõimsusel bassikõlarit, seega ei saanud ma vähemaga leppida ka auto puhul. Üks on kindlustatud – autokõlarite heli käib mu kohutavast lauluhäälest üle.
Minu auto enda baasvärv on must metallik. Sõiduki kleepimine on teostatud Eestis Škoda Laagri väga hea partneri Convert Consult poolt, kus on teibitud ka enamik Eestis ringi sõitvad politseiautod ja taksod. Auto teipimiseks võetakse üldjuhul kõik kaitserauad, tuled ja uste käepidemed ära, et töö saaks võimalikult kvaliteetne. Kilena kasutatakse Avery Dennison toodangut. Minu auto puhul on tegemist nii-öelda kallima premium klassi kilega. Samas on ka Škoda tehase erivärvide valik väga lai ja kui ka sina soovid oma autole erilist custom made looki, siis võta ühendust Škoda Laagriga.
Kokkuvõtteks olen ma oma uue autoga lihtsalt niiiiii ülimalt rahul ja praegu ei oskaks midagi rohkem tahtagi! Olen oma neljaveolisega valmis nii off-road seiklusteks kui ka lühemateks ja pikemateks linnasõitudeks. Lihtsalt mainin ära, et ma tõepoolest ei valinud oma riietust auto järgi, vaid see oli puhtjuhuslik kokkusattumus. Mine tšeki mu InstaStory highlightse, kui soovid mind näha selle kaunitariga sõitmas! Ja muidugi suured tänud veel kord kõigile, kes mulle Škodat soovitasid! Poleks ise selle peale kohe tulnudki. Ja tänud Roometile piltide eest. Kohtume teiega juba sõiduteel!
Mis auto on sinul peres? Kas oled sellega rahul? Kuidas sulle minu auto meeldib? On sul varasemat kogemust ka Škodaga?
36 Comments
Meil on Karoqi suurem vend – Kodiaq.
Niiiiiiiii rahul!
Palju õnne!
Kui foori all trefame, siis lehvitan! :)
A sul vihmavarjud ka ukse sees? :D
ajee! :D eii, sul on?? :O
Jep. 😁
Aga mul oli 2 uued superbi.
Esimene oli 2010 a, 1,8tsi, 7dsg, ja oli tehtud 7dsg remont 20 000 km mis maksis 1700eur.
Ja 60 000km oli tehtud suur motori remont. Kõik oli parandatud garantii järgi.
Ja saama jutt oli mu teise superbiga, mis oli 2014a 1.8tsi 7dsg. Siin oli ainult motor remonditud(õli ülekulu).
Arvan et see on ebanormaalne et motoril on saama viga vähemalt 4a jooksul ja vag group seda ei paranda. Lihtsam on kirjutada auto juhendis et 0.5L õli kulu 1000km’ks on ok!
Škodat Karoqi sai ka ise vaadatud, kuid üllatusena tuli kole pikk tarneaeg (9 kuud) kuna ei soovinud just diislit. Škoda peaks olema bensukas ja Karoqi puhul kindlast 1.5’se mootoriga.
Kokkuvõttes sai valitud Toyota RAV4 Hübriid ja ka ülirahul. Ütleks samamoodi: Toyota on turu parima hinna ja kvaliteedi suhtega!
Aga see Sinu Karoq on kohe nii Sinulik :)
Aitäh! :)
Uhh kui äge! Edu teedel ja kui sõitmas näen, siis lehvitan :D
Tavai!
Olen tuline Mersufänn, aastate jooksul neid kokku olnud kolm – kaks tükki kasutatud, aga nüüd see aasta tekkis tunne, et võiks sõita uuega ja sai end hellitatud ning uus E200 ostetud. Ei taha elusees ühtegi teist marki, minu jaoks ainuõige valik. Kuna valisin pisut väiksema mootoriga variandi, siis on kütusekulult väga mõistlik (ca 6l/100) ja ma lihtsalt jumaldan mersu sõidumugavust. Olen tagaveo fänn ja naudin väga seda, kuidas masin “liugleb”. No lihtsalt ülimugav, väga esinduslik ja stiilne. Aga sinu valitud masin näeb ka tegelikult kena välja, pole muidu erilist midagi Škoda kohta arvanud, aga näeb kenake välja. Olen lihtsalt ise suur mersufänn ja soovitaksin igaühele eelkõige mersut, sest minu jaoks on see vaieldamatult parim auto igas mõttes. :)
:)
Minul Škoda Octavia Elegance, üliülirahul! Škoda on tõesti parim hinna ja kvaliteedi suhtega auto. Audi on kallis hinnalt kui ka hooldusest, eriti kui garantii aeg läbi saab. Aga unistuste autoks jääb SQ7 alati. BMW ja Mersu mulle lihtsalt ei meeldi, ei sümpatiseeri kuidagi.. palju õnne vinge auto puhul!
Jalaviipega tagaluugi avamine viitab sellele, et su autol on keyless, ehk võtmeta avanevad uksed ja käivitamine? 37 pole selle eest palju. Siin pole mõnel uuel Audi A6-lgi selliseid lisasid.
Kas sul on digitaalne kokpit ka?
Kas screen mirror nn. android auto eest maksid avamistasu ka? VAG kasutab sellist kavalat nippi, et kui sul on suur vinge ekraaniga makk autos ja kõik kellad ja viled peal siis see funktsioon ei toimi, vaid tuleb 200€ maksta. See on äraütlemata äge asi kuna saad Waze enda ekraanil tööle panna. Ükski originaal navi ei asenda Wazet.
Jeap, uksed avanevad ja auto käivitub võtmeta. Ei, Android äpp oli tasuta. ;)
Sõidan igapäevaselt BMW E39 M5ga ja ei vahetaks millegi vastu. Sõidumõnu kaalub kütusekulu kuhjaga üle ja auto pm täisvarustuses.
FYI, mitte paha pärast – https://www.statista.com/statistics/204123/transmission-type-market-share-in-automobile-production-worldwide/
kas pealkiri on meelega eksitav või miks kirjutad postituses, et oled varem kasutatud auto ostnud?
ja kas ma ainuke keda häiris see kohutav üldistamine(naised ei oska üksinda autot valida, mehed joovad ja peavad armukesi)?
See oli mul kutiga kahe peale. Ostsime ka tema nimele, nii et polnud mulle isiklikuks kasutamiseks ;)
Jeebus, see on meelega üle võlli keeratud ju. Väheke huumorit ka sekka. Ega tänapäeva vanaemad ei ela lestakalast ka. :D Kui ka stand-up comedyt vaatad, siis saad aru miks üldistamine on vahepeal täitsa fun ;) Võtkem vabamalt.
Minul on audi A6 2012 aasta universaal. Ja ma küll ei ütleks, et audi hooldamine ja ülevalpidamine oleks kallis. Jah ta on kallimas hinnaklassis küll, aga siiski mugav, ilus ja stiilipuhas 🙂 Eks igal ühel oma lemmikud.
Absoluutselt :)
Meil on audi a6 2011 aasta oma. Ma siin loen kommentaare ja mõtlen, et… “parim valik üldse..”
Ma ei oska öelda aga ise olen ka oma autoga väga väga rahul, mustmiljon lisasid ja plusse jne. Aga et kas parim valik, seda ei oska öelda, sest olen erinevate autodega sõitnjd küll ent pole ausalt KÕIKKIDE autodega sõitnud ja lisasid näppinud, seega ma siin ei kommenteeriks “parim valik üldse” 😀.
Ps! Juuuumaaaaldaaan su auto värvi! Vot sellepeale olen totaaaaalselt kade 😍😍😍. Meeletult ilus !!
Eks jah, “parim” on alati väga vale sõna kõigele, sest sa ei tea kommenteerida seda, mida pole veel saanud :D Aga inimese jaoks on parim ikka pigem senise kogemuse kohta. ;)
Ma ka sooo in looove :D
Meie pere soetas selle aasta alguses superbi ja see oli parim valik üldse 😁 Oleme ülirahul ja lastel on ka palju rohkem ruumi mõnusalt pikki sõite meiega koos teha 🙂
Ise sõidan Mersuga. Ja tean kui peaks minema mingil hetkel auto vahetuseks siis ega ei kipu teisi marke piiluma. Mulle meeldib mersude puhul, et nad on seest stiilsed ja puhtad. St ei ole täis topitud ülisuuri ekraane ja muid värvilsi vidinaid. Uutel vist on värvi juba rohkem aga siiski ei näe need ekraanid seal välja nagu hiinast tellitud plast padid 😁
Mugavusvarustus ja muud sõidulisad on samadv.a külmkapp, ei tunne puudust ka.
Helisüsteem on mersudel ka baasina kaunis nauditav, enda omal on küll nõks kangem süsteem.
Ja mis auto välimusse puutub siis oleneb hästi palju mis klassi auto võtad. Enamasti on mersu ikkagi pigem selline unisex ja soliidne v.a osad mis on tõsiselt härrasmehelikud ja naisel sobiks seal vaid kõrval istuda 😂
Olen sõitnud ka volksuga ja mille kohta pole ka midagi halba öelda aga mersu on siiski oma olemuselt peajagu üle. Ilmselt täitsa maitse küsimus nagu paljud muudki küsimused. Lisan veel ära, et olin kunagi täiesti mersude vihkaja 😁 Tundus liiga fafa.. Nüüd pole vist enam sellist asja nagu vaata mis klassi autoga sõidan. Iga uus auto on välimuselt täitsa timm lihtsalt suurem osa kaob liiklusvoogu ära ja ei panegi tähele. Aga on autosid mida kohe märkad.
Eks ole harjumuse asi ja. Mul pole endal olnud mersut niimoodi kasutuses, seega ei oska kommenteerida :P
Mina olen nüüdseks aasta aega sõitnud tutika Kodiaqiga. Ja olen samuti väga rahul! Škoda on hea auto :)
Kui liiga isiklik küsimus pole siis uuriks kas ostsid või liisisid sõiduki?
Lihtsalt sp uurin et kas võtsid sõiduki ajutiseks lahenduseks (4-5 aastat) või “committisid” sõidukiga pikemaks :)
Turvalist sõitu!
Hei, kuni midagi uut jälle silmapiirile ilmub. Ma olen see inimene, kes vajab koguaeg vaheldust nagu ka mu soeng mu eest räägib :D
Olen ise pigem mahtuniversaali fänn, sest ruumikus on oluline ja ka püstisem sõiduasend. Praegu eelistan diislit ja chrysler voyageri sest auto on mugav ja suur ning kõrged rehvid ei tunne nii palju konarusi teedel ja lamavast politseinikust võib 40kmh üle sõita et ei tunnegi eriti hüplemist
Ysna tyypiline….eestlaslik…see mahtuniversaal. Liikluses ongi enamik autosid igavad ja koledad…mingid mustad ja hallid mahtuniversaalid… nagu laibaautod…tõeline auto on ikka sedaan.
Škoda on parim. Kohe kui võimalik saab mu esimeseks autos üks sinine škoda :3
Vägaväga tuus auto! Kui ma nüüd ei eksi siis nägime elukaaslasega samasugust Karoqi Škoda Laagri esinduses ka isiklikult ning sai ka nalja visatud, et see ju porgandi auto ning sellest tulenevalt elukaaslane ka karoqi soovitas. Me ise tellisime septembris Kodiaqi endale ning loodame kohe aasta alguses kätte saada. Ei suuda seda ära oodata.
Igatahes metsikuid sõiduelamusi!! Usun, et sa ei kahetse just selle auto valimist 😉
Kas ostsidki auto baashinnaga 17900eur või tuli hind ikkagist kallim, kuna otsustasid mõned/kõik lisad juurde panna?
Minu auto lõplik hind kiletamise, kogu lisavarustuse, uute talverehvidega jne tuli kokku 37 tuhat. Elegance baashind oli juba 29,7 tuhat.
Kas sa said Skodalt alla ka või maksid ikkagi originaalhinna?
Ei maksnud originaalhinda. :)
See auto istus juba sellisena salongis, kui ma seda nägin. :) Ja kui proovisin, siis otsustasingi selle kasuks.