Miks ma hülgasin jõusaali?!

merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Oiii, kallikesed! Ma olen saanud teilt uskumatult palju kirju, kus otsite abi kaalu langetamisel, lihasmassi kasvatamisel, toitumise teemadel, treeningkava koostamisel jpm. Mu postkast oli neist mingil hetkel lausa nii umbes, et mõistsin olukorra tõsidust – midagi peab ette võtma! Soovitan küll alati esimese asjana oma muredega personaaltreeneri poole pöörduda, kuid paljud ei usalda personaaltreenereid, on eksinud personaaltreenerite laviini alla või ei saa seda endale lihtsalt ressursiliselt lubada. Ma ei tahtnud enam käed rüpes istuda ja näha teid vaevlemas, oskamata abiks olla. Ma võtsin midagi ette!

merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Panin teilt saadud murekohad kirja ning mõtlesin, kuidas üheselt kõigile lahendust pakkuda. Kõigile eraldi kirjutamisega kulus mul kokku tunde. Ja küsimusi jäigi aina juurde voolama. Kui seni pakkusin teile treeningharjutusi ja -nippe oma InstaStorydes, siis ka sealt järgnes suur küsimustelaviin. Hmm, mis me siis teeme? Ega muud varianti kui sellest blogida ei ole. Kuigi see võtab mult ka viimase vaba aja, siis soov aidata on oluliselt suurem!

Motivatsiooni kadumine

Aga räägime esmalt tõelisest elust. Kõlab uskumatult, aga olen esimest korda elus kukkunud täie kolinaga motivatsioonikärult maha, mis on mind vedanud juba aastaid! Alati küsiti ja imestati, et kust ma küll seda motivatsiooni nii palju trennis käia leian, kuidas mul motivatsioonilangusi pole jms. No näete – olen ka inimene ja see pauk tuli ootamatult. Ma pole trenni suutnud teha juba 2 nädalat, mis on minu jaoks tõesti pikk aeg! Alguse sai see mu pöörasest graafikust, mis minimaliseeris unetunnid, kaotas söögiisu ja ei jätnud hingetõmbeks ka aega. Trenni pidin kõrvale seadma, sest prioriteedid olid raamatu peal.

 merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Raamatuesitluste lõppedes, mõistsin järsku, et mul on taas aega trenni jaoks, aga mis oli puudu? Motivatsioon! Ja olen täiesti aus – läksin paar korda jõusaali, kuid ma kohe ei osanud motiveerida end treenima ja iga liigutus oli lausa vastumeelne. Vastuoluklimp kurgus oli nii suur, et selle asemel, et see alla neelata, panin koti taas kokku, tegin minekut ehk andsin lihtsalt alla.

merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Mõistnud probleemi tõsidust, otsustasin anda endast kõik, et motivatsiooni leida. Niisiis võtsin endale MyFitnessi personaaltreeneri, kelle nimeks on Chris Wallace (austraallane). Käisin tema juures üle kuu tagasi kehaanalüüsi tegemas ning temast õhkuv positiivsus ja soov kõigega aidata oli metsik! Teadsin, et see on inimene, kes annab mulle tõsise energialaengu. Palusin tal teha endale täiesti teistsugune treeningkava mu tavapärasest rutiinist, vegan toitumiskava ning anda mulle jalaga tagumikku, et mind taas motivatsioonivankrile aidata.

merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Oleme teinud koos juba kaks trenni, pärast mida ma ei suutnud mitu päeva kõndida! Seni jõusaalihundina treeninud tüdruk pandi tegema 65-minutilist plüomeetrilist treeningut ning teisel korral 30-minutilist HIIT treeningut, mis hea just siis, kui lihtsalt rohkem aega ei ole! Pärast teist harjutust olid jalad juba nii piimhapet täis, et kiskusid lausa krampi, haha! Ikka veel on veidi raske end trenni vedada, kuid enim loeb soov midagi muuta ja ette võtta. Seega praegu ajan ma end kergelt vastu tahtmist trenni ja varsti on see juba taas osa mu igapäevarutiinist! Ja ainult nii me end motiveerida saamegi… Surudes läbi raskuste, kuni see muutub lihtsaks ja rutiinseks!

Personaaltreeneri võtmine

Tahan julgustada kõiki, kes on oma fitnessteekonnal alles algajad, on jäänud oma eesmärkide saavutamisega jänni, on tabanud platood või kes otsivad lihtsalt lisatõuget, motivatsiooni või uusi nippe, võtma endale personaaltreener. Tavainimene ei peagi ise omal käel suutma saavutada oma parimat vormi, sest see nõuab siiski muudatusi senistes harjumustes ja eluviisis. Me kõik vajame oma ala professionaali, et aidata seda saavutada võimalikult efektiivselt, turvaliselt ning tulemuslikult.

Aga mul pole raha…

See on esimene asi, mida kuulen. Ja ütlen ausalt, et ma ei usu seda. Kas sul on raha väljas söömas käimiseks? On raha šopata? On raha meelelahutusele kulutada? Kõik on prioriteetide küsimus! Ega hea treeningu nimel pole vaja võtta endale personaaltreenerit kuudeks, aastateks. On vaja saada vaid endale sobiv personaalne treeningkava, abi toitumise vallas ning mõlema reaalsuses jõustamiseks. Selleks võib piisata isegi ühest kuust personaaltreeneri käe all treenimisest. Ja see pole ilmatu kallis! Olen Chrisiga antud teemal palju rääkinud ning ta pakkus välja omalt poolt ka lahenduse teile. Kirjutades talle chris.wallace@myfitness.ee ja mainides talle “paljas porgand”, saate:

  • kahese personaaltreeningupaketi tellimisel kolmanda tasuta
  • seitsmese personaaltreeningupaketi tellimisel kaks tasuta personaaltrenni lisaks
  • temaga pärast personaaltreeninguid TASUTA TREENINGKAVA, et jätkata oma fitnessteekonda ka iseseisvalt!

merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Ta on tõesti hingega asja juures ja soovib südamest olla abiks nii mulle kui ka mu lugejatele. Ta näeb, kuidas ma soovin teid kõiki aidata, ning on kahe käpaga poolt andmaks ka omalt poolt kõik, mis suudab.

Aga mul pole aega…

Jah, paljudel on lapsed ja pere, töö ja kohustused… Aga siin tulevad mängu jällegi prioriteedid. Ma tean, et ma oleksin leidnud trenni jaoks aja ka sel pöörasel kahel nädalal, küll aga polnud trenn mu prioriteet number 1. Kui sa tõesti tahad saavutada head vormi või lihtsalt tunda end paremini, siis sa kas leiad selle aja või mitte. Siin on ideaalseks näiteks naised, kes tegelevad näiteks bikiinifitnessiga ja peavad oma toitumise ja treeningud seadma väga tähtsale kohale. Nad treenivad ja foodprepivad IGA PÄEV laste, töö ja eraelu kõrvalt. Kõik on võimalik, kõik! Seepärast lasingi endale teha ka 30-minutilise kava, mida ka kõige kiiremasse päeva sisse pressida.

Loe lisaks peamistest ettekäänetest ja nende murdmise viisidest SIIT!

Minu soov teid aidata

Mis siis edasi? Otsustasin ette võtta uue ja teistmoodi projekti! Siin on mulle suureks abiks MyFitness ja minu personaaltreener Chris Wallace. Panin kirja kõik mured, millega mu poole on pöördutud ning püüdsin leida viisi, kuidas teid nendega aidata. Minu plaan on järgmine:

  1. Võtan teid kaasa oma teekonnale. Näitan teile oma tulemusi ning jagan tundeid ja mõtteid. Eesmärk on muuta kehakompositsiooni ehk rohkem lihast ja vähem rasva. Kuna ma ei tegele võistlusspordiga, siis teeme seda kõike tasa ja targu ehk võimalikult tervislikult.
  2. Teen kord kuus Instagram Live’i, kus saate esitada mulle ja Chrisile kõiksugu küsimusi. Näitame soovi korral ette harjutusi ning jagame teadmisi!
  3. Võite mulle siia alla kribada fitnessi ja toitumisega seonduvaid küsimusi. Panen need kirja, Chris vastab ja teen sellest InstaStoryd.
  4. Hakkate nägema taas rohkem minu trenni InstaStorysid, mis võiksid teid motiveerida ning inspireerida.

merilin-taimre-paljas-porgand-myfitness-personaal-treener-trenn-sport-fitness-chris-wallace-treeningkava-toitumiskava

Mul on veel üks uudis! Nagu ehk teate, käisin ma Anu Saagimi saates “Hommikusöök staariga” (kliki: ESIMENE OSA ja TEINE OSA). Pärast filmimist tegi Anu mulle laheda pakkumise – hakata Õhtulehes pakkuma 50 treening- ja toitumisnippi. Need tulevad minivideo formaadis, mil annan lõbusalt edasi oma lemmiknipid, mille peale ehk ise ei tule ja mida saaksite igapäevaelus rakendada. Esimene filmimine juba järgmine nädal, seega üsna pea võite neid juba näha!

24 Kommentaari


  1. Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 262144 bytes) in /data01/virt71985/domeenid/www.paljasporgand.ee/htdocs/wp-includes/plugin.php on line 201

    Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 262144 bytes) in Unknown on line 0