Meditatsioon kui hingesisene ravim

merilin-taimre-paljas-porgand-vaimsus-spirituaalsus-meditatsioon-mediteerimine-rahu-tervis-heaolu-hing-synctuition-blogi

Ma pole mingi meditatsiooniguru ning ma ei praktiseeri joogat. Olen täiesti keskmine inimene, kes teab, et me pole vaid füüsiline keha, vaid see on koduks meie hingele. Kõik, mis on, on energia. See on teaduslik fakt. Ja et seda energeetilist vibratsiooni tõsta või hoida püsivalt kõrgemal, tuleb teha rahu iseendaga, puhastada oma mõtete koda ning elada momendis. Selleks parim ülemaailmselt praktiseeritud viis on mediteerimine.

Meditatsioon ei tähenda lootosepoosis käed põlvedel, peopesad ülespoole, istumist. Mediteerimiseks pole reegleid. Igaühele oma. Meditatsioon leiab aset, kui sa oled mõtetest tühi, su tähelepanu on ainult siin ja praegu ning sa suudad keskenduda ainult oma hingamisele. Selline meditatiivne seisund võib mõne puhul eksisteerida looduses (merekohina saatel, metsas looduse ilu tajudes või peenras käsi mulda lükates), saunas, vannis, joogat tehes, muusikat kuulates, orgasmi ajal jne. Pole ühtset reeglit. Selleks, et meditatsioonist aga reaalselt kasu oleks, ei piisa paarisekundilisest seisundist, mida häirivad mõtted pea koheselt. See on pidev keskendumisvõime praktiseerimine ja Kõrgema Minaga ühenduse loomine. See on kõige puhtam ja imetlusväärsem tunne, mis pakub kohest rahu- ja õnnetunnet.

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole. Sisu kasutamine tähendab, et aktsepteerite lehe üldtingimusi.

12 Comments

  1. Liisa says:

    Kirjutasid, et Synctuition äpp on eestlastele 2 kuud tasuta. Olen ise need esimesed 3 kõigile tasuta olevat rännakut ära kuulanud ja nüüd nõuab äpp, et raha eest telliksin.
    Kas seal äpis on mingi gift code, mida pean lisama või kuidas see 2 kuud tasuta rakendub?

  2. Birgit says:

    Millist lavendliõli suukaudselt täpsemalt kasutasid unehäirete korral? Mul endal ka hetkel probleeme unega ning tundub mõistlik seda koos meditatsiooniga proovida.

    • Hei! Ainult dōTERRA õli. Seda kuskilt poest ei saagi, aga mul on oma kontakt, kust ma tellin. Kirjuta mulle instasse või FB-sse kui soovid. Ühtegi apteegiõli ei tohi suukaudselt manustada – pole piisavalt puhtad. Tegin põhjalikku uurimistööd :D

  3. Aet says:

    Kas mõnes uuringus võrreldi ka erinevaid tegevusi? Näiteks, kuidas mõjub raamatu lugemine või mõne muu rahustava tegevuse tegemine võrreldes mediteerimisega? Oleks huvitav teada, kas ülal mainitud meditatsiooniga kaasnevad võimalikud positiivsed mõjud on ainult meditatsioonile omased või mitte.

  4. Kertu says:

    Meditatsioon on kindlasti abiks ärevushäirete/depressiooniga, kuid konkreetselt diagnoosiga inimestele on tihti põhjusega määratud ka AD.
    Ainuüksi meditatsiooniga ei ole enamikul juhtudel siiski võimalik ärevust ja depressiooni ravida. Seega inimesed, kellele on psühhiaatri poolt määratud ravimid, peaksid ja võiksid neid siiski võtta :) ja lisada juurde meditatsiooni.

    • See polegi asi, mida ravida otseselt. Ega AD ka ei ravi midagi, supressib inimese emotsioone vaid. Ainus, mis aitab, on oskuslik tegutsemine ehk siis oma mõttemaailma ja emotsioonide valdamine. Seda õpib meditateerides ning psühholoogi abiga.

      Kahjuks pole nõus, et inimesed peaksid võtma AD. Igaühe oma otsus muidugi, aga see on vaid plaaster haavale, mis alt mädaneb :)

  5. Ed says:

    Kui kasutada oma postituse koostamisel teadusartikleid, et jätta mulje, nagu tegemist oleks teaduspõhise infoga, siis võiks ka kasutada tekstis artiklitele viitamist, et lugeja saaks kontrollida esitatud info tõepärasust lugedes läbi viidatud artikli. Teatavasti kaugeltki kõik artiklid mis on pubmedis ei anna tegelikult korrektset tõenduspõhist informatsiooni.
    Huvi pärast küsin, kas lugesid läbi ka kõik artiklid, millele viitad või ainult nende kokkuvõtted? Ainult kokkuvõtte põhjal ei saa artikli kohta kahjuks mingeid järeldusi teha…

    • Nõupp, pole midagi mulje jätmise pärast. Lugesin neid. Mitte kõiki, mitte täielikult, aga piisavalt.

      Kogu tekst on niikuinii nii lihtne ja loogiline ja lollikindel. Ja nagu ei küsitle keegi, kas tervislik toitumine on kasulik, ei saa keegi ka küsitleda, kas meditatsioon on. See on igaühele teada :) Tõin välja vaid täpsemaid viise, kuidas see meid otseselt või kaudselt mõjutab.
      Tegemist pole mingi aine uurimisega, kas see tekitab 10-aastase tarbimise järel vähki vms, et kahelda nii väga meditatsiooni mõjus.

      Mõtlesin, kas panna teksti sisse või mitte, aga otsustasin niipidi.

  6. Geko says:

    Aitähh!! Et selle postitusega just nüüd valmis said! Ma ei usu tavaliselt märkidesse ja muul ajal poleks ma seda ka ilmselt lugenud, aga eile olid Sa minu märk! Perest eemalolek pühadel ja lahkuminek takkaotsa muserdas nii hullult, et tavapärased mõtteid eemale viivad tegevused ei aitanud enam kuidagi. Lugesin Su postitust, tõmbasin äpi, panin klapid pähe ja 10sec juba ainuüksi introduction videot kuulanud, nutsin pidurdamatult. Sama ka esimest osa kuulates. Siis sain reaalselt aru, kui sassis oma tunnetega ma praegu olen. Ja kuigi ma adusin endale, et umbes 10min pärast tuli mõtlemine tagasi ja raske oli keskenduda, tundsin ma juba sellest 10 minutist nagu kivi oleks langenud südamelt. Ma ei jõua ära oodata, et taas proovida! Aitäh-aitäh 😊🙏

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sellelt lehelt sisu kopeerimine keelatud.