toor-vegan-paleo-gluteeni-laktoosi-suhkru-vaba-šokolaadi-küpsis-paljas-porgand-retsept

Kuulge fitness-kaasmõtlejad, aitab ka! Olete mult niiii palju uurinud ülimalt lihtsat valguretsepti. Ei saanud teid ju kuivale jätta. Naised, võtke õppust, haha! Igatahes olen teile kokku plätserdanud põhimõtteliselt kolmest koostisainest valguküpsised, mida on ülihea nautida nii toorel kui küpsetatud kujul!

Soovitan neid kaasa võtta enne või pärast trenni snäkkimiseks. Või miks mitte niisama isude maandamiseks, hehe. Kõige ägedam on muidugi see, et nende valmistamine on minutite küsimus. Seda rohkem aega jääb meil trenni tegemiseks, eksole, hihi!

mybody-self-omninutrition-whey-vadaku-valk-pulber-tervislik-šokolaadi-küpsise-retsept

Mina kasutasin Self Omninutrition SmoothChocolate-maitselist Whey Shake’i, mis sobib erinevalt paljudest teistest valgupulbritest ideaalselt ka küpsetamiseks. Tegemist on toidulisandiga, mis sobib nii tippsportlastele kui ka spordiharrastajatele. Toode on eriline puhas maitse poolest, kuna sellele pole lisatud tehislikke maitseaineid, vaid naturaalset kakaopulbrit. Valgupulber aitab taastuda igasugustest treeningutest ning on minu sportliku eluviisi ning peaaegu-vegan toitumise juures väga vajalik!

lihtne-kiire-maitsev-valgurikas-kaerahelbe-proteiini-küpsis-retsept-fitness-merilin-taimre

Lihtne, kiiresti valmiv, valgurikas, magus, maitsev, pehme, küpsetades krõbe, šokolaadine, rikkalik, sõltuvusttekitav!

5.0 from 1 reviews
Valguküpsised
 
Ettevalmistus
Küpsetamine
Valmistamisaeg
 
Kui valgubatoonide ostmine hakkab juba rahakotile, siis valmista oma valguampsud kaasa ise! Kõigest paar minutit ja ongi valmis. Lisaks sellele, on need palju naturaalsemad ja maitsvamad. Kui soovid krõbedaid küpsiseid, siis võid need vabalt ka ahju pista!
Autor:
Retsepti tüüp: Magustoit
Kogus: 10
Koostisained
Valmistamine
  1. Sega maapähklivõi koos piimaga ühtlaseks.
  2. Puista sisse väheke soola, valgupulber ja kaerahelbed ning sega uuesti.
  3. Kui segu on raske vormida, aseta see 20 minutiks külma.
  4. Vormi kahekümneks küpsiseks.
  5. Soovi korral võid neid ka küpsetada.
  6. Mõnusat valgutamist!
Märkused
*Või muud soovipärast piima

 

13 Kommentaari

  1. Jaana ütleb:

    Tere,
    kui palju kaloreid on antud retseptis? :)

  2. Liina ütleb:

    Üks võib-olla natukene rumal küsimus, kuid kuidas täpselt hinnata kogust, mida võiks süüa enne treeningut? Ehk kas on mingi kindel kogus nt mis oleks soovitatav või mis peaks täitma vajaliku vajaduse treeninguks?

  3. urve ütleb:

    Kui olen j6usaalitreeningutega alustaja ja soov on kaalu pisut v2hendada ja lihaseid arendada, kas siis v6iks abi olla valgupulbri tarbimisest?

    • Paljas Porgand ütleb:

      Tere Urve, ei näe mingit seost valgupulbril ja kaalulangetusel. Kaalu saab langetada ikkagi vastava toitumise ja treeninguga. Valgupulbri põhiline eesmärk on siiski kiiresti valku lihasteni viia pärast treeningut, mil lihaskude on lõhutud. Valk on ühesõnaga meie keha ehitusmaterjal :)

  4. Julia ütleb:

    Kuna mina ei söö neid valgupulbreid (ja ei taha hakata ka), mida võiksin selle asemel siin kasutada? Ja üleüldse millega saab seda teiste retseptide juures ka asendada?

  5. Annika ütleb:

    Ei leidnud, millise magusainega on magustatud see valgupulber. Stevia?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Anna oma hinne: