Life update (fitness VLOG, toitumine, uued projektid)

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Mulle tĂ€itsa meeldib viimasel ajal see vabas vormis oma elust kirjutamine. Kuidagi vabastav tunne oli end teile avada ja nĂ€ha, kui avasĂŒli mu pihtimusi vastu vĂ”eti. Armastust sadas sisse akendest ja ustest ning negatiivsus ei mahtunudki ligi. Olen oma eluga aina paremal jĂ€rjel. VĂ”tan ette rohkem riske, projekte ja spontaanseid otsuseid ning tegelen vĂ€gagi aktiivselt enesearendusega ja unistusteni pĂŒrgimisega.

Uued projektid

Oioioiii, mis mul teile varuks on… Olen justkui taassĂŒndinud ning vĂ”tnud korraga ette mitmeid pĂ”nevaid projekte. Üks kasulikum kui teine, kolmas pĂ”nevam kui neljas. Ei teagi, millest kohe alustada…

Goodie bags

Paljas Porgand goodie bags ehk siis Paljas Porgandi köögilemmikute kotike jĂ”uab teieni juba uue aasta algul! Tegemist ei ole jĂ”ulupakiga, sest neid on kĂ”ik kohad niikuinii tĂ€is. Tegemist on pigem kotiga, mis on suunatud kĂ”igile, kes soovivad aastale 2018 vastu astuda tervislikuma, tervema ja tugevamana. Tegemist on ilusa ja motiveeriva orgaanilisest puuvillast oranĆŸi ökokotiga, millele olen lasknud trĂŒkkida motiveeriva loosungi, et toidupoes ĆĄoppamine mööduks lĂ”busalt ja kott tĂ€ituks ikka tervislikult!

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Kotikesed lĂ€hevad mĂŒĂŒki igasse Biomarketisse ning sisaldavad just minu köögilemmikuid ehk toiduaineid, mida kasutan igapĂ€evaselt tervisliku toidu valmistamisel. Ja otse loomulikult on kotiga koos ostes sisu teile palju soodsam! Mida kott sisaldama hakkab, mis on hinnaks ja millal piiratud koguses kottidele tormi joosta, saate teada juba varsti ilmuvas blogipostituses!

Naistele suunatud seminaride sari

See on minu praeguse aja suurim projekt, mille vĂ”tsin kĂ€sile umbes pool kuud tagasi koos holistilise karjÀÀrinĂ”ustajaga. Mul on rÔÔm nĂ€ha, millise vĂ”imsa ja naiselikkusele rĂ”huva platvormi olen suutnud naistega ĂŒheskoos oma blogist luua. Koha, kus me kĂ”ik suudame arutleda teemade ĂŒle, mis lĂ€hevad ka reaalselt korda ning on vĂ”imelised elusid muutma! Ma ei kavatse piirduda enam probleemide kĂ€sitlemisega vaid blogis neist kirjutades. Ma soovin tutvuda kĂ”ikide vĂ”imsate naistega, kes siin ĂŒheskoos sĂ”na vĂ”tavad, tuge avaldavad ning edusamme teevad.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Ma soovin kutsuda kokku VAID oma blogi lugejad ning jĂ€tta seminaride sarja kitsamasse ringi. Et tunneksime end ikka ĂŒheskoos kui oma kodus, justkui arvutiekraani taga Paljas Porgand blogiavarustes naisteteemadel arutlemas. Ilmselgelt puudutame aga tĂ€iesti uusi teemasid ning rÀÀgime neist lĂ€bi kogemuste ning oma ala professionaalidega. Nii arutleme kogu sarja vĂ€ltel enesearmastusest, lĂ€hisuhetest, enesearendusest, riskide vĂ”tmisest, haavatavusest, tervisest ja paljust paljust muust.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Foto – Marleen Muhuste (Denim Dream jĂ”ulukampaania)

Soovin olla olemas naistele, kes on veel eneseotsingutel, on takerdunud komistuskivi otsa vĂ”i on endaga tĂ€iesti sina peal. Soovin teha midagi erakordset ning lĂ€bi selle tohutu naisenergia ĂŒhendada jĂ”ud ning teineteist aidata. Ootan kommentaariumisse vĂ€ga teiepoolseid ideid ning mĂ”tteavaldusi antud projekti osas. Kas oleksite antud seminaridel osalemisest huvitatud? Esimene on plaanis juba kevade paiku ning jĂ€llegi ilmub lisainfo ĂŒsna varsti juba blogis!

Muud ettevÔtmised

Muidugi ei saa piirduda vaid mĂ”ne suurprojektiga. Minu igapĂ€eva rikastavad ka muud pisiteod nagu visiitkaartide lĂ”pule viimine, blogi inglise keelsele platvormile tĂ”lkimine ning juba neljanda retseptiraamatu kirjutamine. Üsna pea on mu pudruraamat ka eesti- ja inglisekeelse e-raamatuna kĂ”igile saadaval, sest trĂŒkitud kujul on poelettidel veel vaid viimased eksemplarid!

Toitumine

PÀris mitmed on avaldanud soovi teada saada: mida ma söön igapÀevaselt, mis on mu lemmiksöögikohad, mida ma vÀljas kÀies söön, mis on mu must-be toiduained, palju kaloreid ma tarbin, mis on mu makrode vahekord jpm. Alustame siis sellest, et oma kaloreid ma teile ei paljasta, sest meie kÔigi kehad ja seega ka energiavajadus on erinevad. Ma ei soovi, et keegi vÔtaks minu kalorid ja makrod kindla pÀhe ja rakendaks neid enda peal. Minu toitumist jÀlgib personaaltreener, kes kohandab neid vastavalt mu eesmÀrkidele, kaalule ja vÀljanÀgemisele.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Kui aga rÀÀgime toitumisest, siis siin kohal peatuksin kĂŒll. Ma austan ja armastan veganlust vĂ€ga, kuid nagu olen ka varem öelnud selgesĂ”naliselt, siis ise ma vegan ei ole. KĂŒll aga olen pĂŒhendanud veganitele menĂŒĂŒ restoranis Basiilik, mis ootab sind end uudistama ning jĂ€rele proovima. Tagasiside on olnud igati hea ning kindlasti kui lĂ€hed proovima, siis kriba ka mulle, kuidas meeldis. Vaid nii saame paremuse poole!

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Foto – Erlend Ć taub (Õhtuleht)

Nagu ehk InstaStorydes nii mĂ”nigi nĂ€gi, siis tegin hiljuti NutriSMART testi, mille tulemusel tuli vĂ€lja, et mu kehas esineb tugev talumatus herneste, roheliste ubade, soja, kaseiini, tomati ja Ă”una vastu. Kusjuures ĂŒks pĂ”hjuseid, miks testi otsustasin teha, oligi suuremat sorti muudatus dieedis. Kuigi ma liha ei söönud juba ammu, siis munast ja kalast loobusin ma hiljuti, kui hakkasin tĂ€ielikult taimseks. See tĂ€hendas aga valgu kĂ€ttesaamist alternatiivsetest toiduainetest nagu kaunviljad ja soja. Ja no iga kord pĂ€rast sojatoodete tarbimist, eriti kui sinna veel kaunviljad lisatud olid, pidi kĂ”ht et pea hulluks minema.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

NĂŒĂŒd olen eemaldanud soja ja rohelised oad oma igapĂ€evamenĂŒĂŒst. Enesetunne on juba oluliselt parem. Et aga mingitki valku kĂ€tte saada, siis tarbin lisaks taimsetele valgupulbritele igapĂ€evaselt ka kala (harvem muid mereande). Veel saan valku kaunviljadest, kaerahelvestest, vĂ€ga harva ikkagi ka sojatoodetest ning valgurikastest köögiviljadest. Ja nii tuleb mul ikkagi kenasti 100 g valku pĂ€evas kokku.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Kui nĂŒĂŒd rÀÀgime minu keskmisest pĂ€evast, siis nĂ€eb minu söögilaud vĂ€lja selline:

  1. Kaerahelbepuder vegan valgu, pÀhklivÔi, kakaonibside ja marjade/puuviljadega
  2. Riisi-/maisi-/tatragaletid avokaado/hummuse, spinati, kĂŒlmsuitsulĂ”he/tuunikala, tomati, kurgi ja paprikaga
  3. Salat röstitud, marineeritud ja vÀrskete köögiviljadega, kaunviljade, maitsepÀrmi, pÀhklite/seemnete ja kala/tofu/mereandidega

SnĂ€kiks armastan ma hummust köögiviljadega, puuvilju, batoone jms. Vedelikuna tarbin ma ohtralt VĂ€rskat ja armastan mandlipiimaga lattet vĂ”i sojapiimaga kohvi. Mitte mingeid limpse, mahlasid jms ma ei joo. LĂ€hiajal on plaanis lĂŒlitada ka smuuti oma pĂ€eva sisse. Kuna mul kodus praegu ahi ja pliit veel puuduvad, siis tulebki tagasihoidlikumalt hakkama saada ja panna kĂ€iku varuvariandid.

Fitness vlog

Olen lĂ”puks teie suurtele sooviavaldustele vastu tulnud ning alustanud oma fitnessvlogiga. Kuna ma olen alati pĂŒhendanud blogi postitusi kvaliteedile, siis ei saa vlogiga teisiti olla. Nii olen löönud kĂ€pad kokku MyFitnessiga ja videograafiga Dag Holmen, et tuua teieni kvaliteetseid motivatsioonivideoid. Tegemist on siis pisiklippidest valminud montaaĆŸidega, mis samas on piisavalt nĂ€itlikud, et anda edasi teile minu kava.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-seminar-naised-toitumine-trenn-fitness-tulevik-plaanid-myfitness-motivatsioon-dag-holmen-video-Ôlad-kava

Iga juutuubi video kirjeldusest leiate detailselt ette nĂ€idatud kava. Ootan huviga tagasisidet, mida soovite rohkem vĂ”i vĂ€hem nĂ€ha, mis on puudu vĂ”i mis on ĂŒle. Mis kava sooviksite jĂ€rgmisena nĂ€ha jne… Ma pĂŒĂŒan anda teile ikka seda, mida te soovite! Olenemata juutuubi videotest jÀÀn ma pisteliselt teid ka InstaStorydes motiveerima ja inspireerima. KĂŒll aga ei saa ma sinna midagi parata, et need 24H pĂ€rast Ă”hku kaovad. VĂ”tame seda kui pĂ”hjust, miks ikka ja jĂ€lle mu storysid piilumas kĂ€ia ja MyFitnessi trennisaali kohe joosta! Praegu aga nautige videot ning Ă€rge unustage postitusele tagasisidet andmast!

25 Kommentaari


  1. Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 262144 bytes) in /data01/virt71985/domeenid/www.paljasporgand.ee/htdocs/wp-includes/plugin.php on line 201

    Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 262144 bytes) in Unknown on line 0