Küpros: läbi paanikahoo Sinisesse Laguuni (13-20.12.2020)

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-reisimine-reis-küpros-paphos-ayia-napa-blue-lagoon

Enne, kui seikluste kallale asud, loe lähemalt, kuidas reisi ajal terve püsida ning millised olid (rahalised) ettevalmistused koroona ajal reisimiseks! Selle postitusega panen ma punkti meie Kürpose seiklustele ning jään suurima tuhinaga ootama juba järgmist reisi, milleks on Bali juba märtsikuus!

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole. Sisu kasutamine tähendab, et aktsepteerite lehe üldtingimusi.

9 Comments

1. Meim says:

Tee Lara beach-ile ja edasion veidike ekstreemne aga kes kunagi Saaremaal kadakate vahel mere äärtes olematutel teedel sõitnud suurt ekstreemi ei näe. On tavalise väikese rendipunniga käidud ja sõidetav.
    Sellises koguses plastikut pole seal enne näinud. Aga tegelikult selle tee ja üldse puutumatu looduskoht on seal
    Avakas Gorge.
    Baths of Aphrodite on tegelikult selline kunstlik ülesse haibitud koht.

2. Gerli says:

Käisin Aya Napal oktoobris ja never ever again. Reisi esimene osa oli majutus seal ja no üldse ei saanud magada. Lärm nii kõva. Lähedal olid kaks klubi ja tänavalt tulev lärm. Magada sai kella viiest kui kiriku kellad lööma hakkasid. Lisaks puudus seal ka liivarand. Paar ööd kannataks ilmselt ära, aga kui puhata, siis kindlasti mitte seal.
    Ümbrus on seal jah mega. Soovitaks külastada Famagustat. Saab Aya Napalt laevaga sinna äärde sõita. Reaalselt sinna ei saa, kuid laevalt vaade on ilmselt vägev. Me käisime mööda mandrit piiri ääres ja vaatasime seal vaatetornis filmi ja linna nägime binoklitest. Lisaks soovitaks külastada mägedes viinamarjaistandusi. Nime ei mäleta, aga kaardil kuskil ring ümber kui huvi pakub.
    Siis kindlasti tasub ka Türgi poolel ära käia, seal selline ehmatav klassivahe.
    Hmm ja Kourion! Amfiteatrist vapustavad vaated! Lisaks seal all mega kena rand, kus lamamistoolil paar külma jooki teha ja vaadet nautida.
    Oih ja nüüd tahaks oi kuidas tagasi :(

• No siis meil ikka vedas, et koroonaajal sinna sattusime :D Tundus küll paradiis inimtühjana. Aga mis mõttes liivaranda polnud? Nissi beach oli ju imeline liivarand.
      Aitäh soovituste eest! :) Ma tahaks ka juba tagasi!

3. Airi says:

Mina Aya Napat eluski kõrghooajal enam ei külastaks. tegemist on reaalselt venelastele mõeldud kuurortiga, arvan et on ilusamaid kohti ööbimiseks. Käisime eelmisel sügisel ja ühe öö veetsime paphoses ja teised Aya Napas. Joppen :D Teinekord minnes kui maailm avatud siis soovitan türgi pool ära käia, väga äge kogemus oli + ilusad kohad. Larnaca oli ilus, külastasime soolajärvesid ja jalutasime nendes. Krt tekib endalgi tahtmine kotid pakkida ja minna.

• Soolajärvede külastusdni ei jõudnud. Pime oli iga kord selleks ajaks. Aga nii tahtsin. Uurisin välja ka kus flamingosid kõige tõenäolisemalt näeks. Te nägite?

Meil oli selles mõttes mõnus ikka, et ka Aiya Napa oli pea inimtühi 😄

• Airi says:

Kahjuks flamingosid ei näinud, aga soolajärves jalutus oli oma ette elamus. Larnaca soolajärv oli vist mingi kloostri juures, käisime kloostris sees ja jalutasime ringi seal. Seal vist pidigi kõige tõenäolisemalt flamingosid nägema 😄

Ilmselt on aya napa ka ilus – ilma inimesteta 😁😂 nissi beach oli fantast koht aga reaalselt rannal polnud uhte vaba ruutmeetrit ka- vot nii palju oli inimesi 🤦🏼‍♀️

• Hah, jaa, inimesteta hoopis teine asi.
          Oleneb hooajast. Detsembris oleks me suht kindlasti näinud neid! Aga tahaks väga tagasi minna, et mägedes veel matkata ja Larnaca ka ära näha. :)

4. Küpros says:

Meie käisime suvise kuumusega Küprosel ja olime samuti Paphosel. Meelde jäid sellised hetked:
    1. Omodos on siiani meeles. Ehtne kreekalik väike küla. Tänavatel olid käsitöölised, restoranid olid avatud, kassid siblisid jalgade ümber. Pidasime seal ühe siesta maha.
    2 . Sõitsime Omodosest edasi mägedesse, külastasime wineryt ja ostsime veini. Vahepeal peatusime puuviljade ostmiseks, teed ületasid kitsekarjad, tuju oli mega.
    3. Jõudsime Olympuse mäele, tegime matka läbi ürgse metsa ja jõudsime päris kõrgele nii, et nägime vaadet mägedele ja orgudele.
    4. Aphrodite mägi ja koopad meeldisid ka väga, kindlasti kohustuslik külastamime.

• Kahjuks olid ka kõik wineryd kinni 😭
      Mul oli ka mägi listis, aga kuna nii palju lühemaks jäi reis ja niigi vähe saime sooja, siis heitsin listist kõrvale.
      Aphrodite mägi ja koopad? Miks mul ette ei tule, millest jutt…