Kõhud ja pepud kiiresti trimmi

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

OUMAIGAAD! Kas ma olen ainus, kes järsku avastas, et kohe-kohe on mai ja mu absid pole as popping as I’d want them to be? Hahahaha, ilmselgelt mitte! Panin tähele, et natuke hiljaks jäänud “suvevormisportlased” avastavad seal märtsi-aprilli paiku, et suvevorm tuleb saavutada suuuuht kiiresti nüüd. Seda näitas kõige paremini mu toitumisnõustamise hullult tihe graafik just sel perioodil. Aga on ka neid, kel jääb alles praegu suu lahti, et tõepoolest päike juba sirab ja vaateakendel on kõik mannekeenid end bikiinide väele paljaks koorinud. Nonii, murekoht kas pole?

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

Õnneks tegi Sparta mulle elu vähegi lihtsamakas! Kuna ma jõusaalis pühendan end pepuharjutustele ja biitsi bildimisele, siis kõhulihased on veidi varju jäänud. Sparta Spordiklubi pakub suvele eelnevalt sellist rühmatrenni nagu SixPack! Kui ma muidu eksisin AbsExpressi päris tihti ära, siis SixPack on justkui next level teema! Seal on kohal korralikud sportlased ning trenni tehakse rohkem H.I.I.T. vormis. Peaaegu ilma igasuguse pausita korralikult kõhulihaseid läbi võtvad harjutused. Pidasin küll ülihästi trennis vastu (arvestades, et mul oli max strength jalapäev), aga naerda valutas veel nädal pärast trenni, hehe!

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

SixPacki tund sobib nii meestele kui ka naistele. Eesmärgiks on tugevdada selja-, kõhu- ning küljelihaseid.
Harjutusi sooritatakse omade raskustega, aegajalt võetakse kasutusele ka lisaraskused.  Treening sobib kõigile jõusaalitreeningu lõpetuseks, omamoodi punktina i-le.

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas
Teine mure mis meid naisi vaevab… parampapapaa… on meie TAGUMIK ja KÕIK sellega seonduv – liiga lame tagumik, liiga lai tagumik, tselluliit, venitusarmid jne… Olgem reaalsed, üks tagumik pole kunagi liiga perfektne! Aga ometi on alati olemas võimalus, kuidas seda paremaks teha. Allolevas videos jagan ma teiega oma viit lemmikut treeningharjutust, et peps võimalikult trimmi saada! Boonuseks võtan teid kaasa KehaSpa LPG massaaži, mis on tuntud kui tõhus salendav, trimmiv, ainevahetust kiirendav ja tselluliiti vähendav protseduur. Lisaks kõikidele hüvedele on tegemist maksimaalse lõõgastusega ning ideaalse treeningjärgse massaažiga!

Üks asi, mida ma ikkagi tahan, et te kõik silmas peaksite – olge rahul sellega, mis teil on, sest meil on ainult üks keha ning see on meie tempel. Seega armastage ja hoidke seda iga hinna eest! Kõige seksikam on siiski naise juures tema enesekindlus! Mina armastan oma keha, aga sina?

paljas-porgand-merilin-taimre-kõhulihased-trenn-sport-sparta-spordiklubi-adidas

Riided – Adidas Eesti
MUAH – Pirjo Paulus
Fotod – Jana Laigo
Video – Andres Luidre

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

8 Comments

  1. elina says:

    Kas oleksite nõus aitama mind lisakilodest alla võtma , anda mulle toitumis nõu ja treening nõu?

  2. Mitte nii rahul says:

    Mis on viga öelda täiusliku kehaga (tavainimese mõistes) naisel, et oi keegi pole täiusliku pepuga või et armastage end ja ma igatahes armastan oma keha…?
    Mõnedel ehk tegelikult ka paljudel ei ole kehaga nii vedanud ja selleks et vormi saada peab ikka palju palju rohkem pingutama kui porgandi laadsed. Samuti ei ole kõigil välja käia ka suuri summasid erinevate stimuleerivate protseduuride peale jah, isegi mitte oma keha hea vormi jaoks.
    Kuidagi silmakirjalik tundud oma “armasta oma keha” teemaga, sest SUL on mida armastada!

    • Hm, väga huvitav. Ega enesearmastus ei olene välimusest.. Ka väga kauni kehaga naised võivad vihata end sügavalt ning ei oska end kuidagi hinnata. See on küll praegu väga pealiskaudne mõtteviis. Kui see oleks nii lihtne, siis poleks mul kunagi toitumishäired tekkinudki. Mu keha on väga raske loomuga. Võtan ÜLIkergelt rasva juurde ja kaotada on seda väga raske. Sul pole õigust öelda, et peab rohkem pingutama kui minulaadsed?! Sul pole õrna aimugi, mida mina vormi säilitamiseks teen. Kui raskeid trenne ja kui korralikult ma selleks toituma pean. Ilmselgelt oled sa omadega väga hädas ja üsna jultunud on seda minu peal välja elada. Palun vaata peeglisse ja tegele probleemiga, mitte ära ela oma sisemist viha teiste naiste peal välja.

  3. Kätlin says:

    Hei, ma kahjuks ei näe videot, kas saaksin lingi vms? =)

  4. Anonymous says:

    Really? Kofeiini/bcaa limps trennide vaheliseks toidukorraks?
    Varsti on “särk” logodest kirjum kui suusakoondisel.

    • Tere ilmselgelt Anonüümne,

      Ei, ei ole trennide vaheline toidukord. Vaid treeningu ajal keha parema taastumise tagamiseks. Mis on viga ühel suhkruvabal BCAA joogil? Oled sa uurinud nende sisaldust? Mullivesi ja BCAAd ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sellelt lehelt sisu kopeerimine keelatud.