3 nipiga kitsam talje!

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Naise keha juures üks hinnatumaid omadusi on liivakellafiguur. Mõnele on seda looduse poolt rohkem, mõnele vähem antud. Mul iseenesest on see alati nagu olemas olnud, kuid bikiinifitnessis hinnatakse seda väga. Seega ei tule kuidagi kahjuks selle proportsiooni poole veelgi rohkem püüelda. Japp, me saame oma proportsioone muuta, kui toimime lihtsate nippide järgi.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

1. Kompenseerimine, treenides selga ja õlgu

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Olgem ausad, ega vöökohta kitsamaks otseselt treenida ei saa. Pigem treenida endale korralikud selja lailihased, õlalihased ja miks mitte ümaram ja suurem tagumik? Nii loome me visuaalselt endale kitsama piha ja nii väga hinnatud liivakellafiguuri. Võiks öelda, et see on üks võtmepunkte kitsama taljekoha saavutamise juures.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

2. Õige toitumine

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Paratamatult tuleb kitsama talje saavutamiseks ka kaalu alandada. Eks me kõik paneks taljepekid rindadesse või tuharasse, aga kahjuks nii see ei käi. Alusta tervisliku ja kaalulanguseks sobiva toitumisega ning loo sellest omale uus tervislik eluviis. Kui sa ei tea, kuidas toituda, et saavutada oma soovitud eesmärke, siis ootan sind toitumisnõustamisele.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Jagan teiega ka paar tähtsamat aspekti, mida tervislikuma toitumise nimel silmas pidada:

  • ära jäta hommikusööki vahele – üks kõige levinumaid vigu, mida klientidelt kuulen. Tervislik ja toitev hommikusöök on päeva alus. Nii tagad energia kogu päevaks ja väldid ülesöömist
  • joo klaas vett enne igat toidukorda – vesi mängib meie ainevahetuse juures olulist rolli. Lisaks annab see meile aimu, kas tegu oli nälja asemel järsku hoopis januga
  • eelista täisteratooteid (pruun riis, täisterakaerahelbed), häid rasvu (avokaado, oliiviõli, pähklid, rasvane kala), kiudaineterikast toitu (köögiviljad, kaunviljad, teraviljad)
  • väldi liigselt töödeldud toitu (maiustused, valmistoit, pagaritooted)

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

3. Trenn

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Kuigi öeldakse, et kõhulihased sünnivad köögis, siis ometi on suur roll ka trennil. Esiteks, see kiirendab kaalulangetust. Teiseks, trenniga saame vormida oma talje veelgi rohkem trimmi.

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Üks viga, mida aga alatihti tehakse, on küljelihaste ületreenimine. Lootes justkui nii sangadest lahti saada. Ei, kallikesed, teatud lihasgrupi treenimine ei tähenda, et sa põletad just sealt rasva. Rasvapõletus toimub me kehas ühtlaselt ja vaid geneetiliste eelsoodumuste tõttu võib mõnest kohast minna see sul hõlpsamalt kui mujalt. Küljelihaste liigne treenimine teeb meid visuaalselt hoopiski laiemaks, sest sa ju kasvatad omale küljelihaseid ja massi. Meestel on see igati teretulnud, aga naisena ei pruugi see su eesmärk olla. Seepärast soovitan treenida hoopis kõhu sirglihaseid, mis annavad meie kõhule selle toonuses ja kauni välimuse! Siin sulle motivatsiooniks üks väike kõhulihaste treeningvideo, mis valminud Sparta Spordiklubis koos Rasmus Kooskoraga:

 
Spartas on väga head ja mugavad masinad kõhulihaste harjutuste sooritamiseks! Kui tunned, et vajad aga rohkem abi või motivatsiooni, siis soovitan sulle personaalset treeningkava!

merilin-taimre-paljas-porgand-blogi-kitsas-talje-vöökoht-sangad-selja-lihased-trenn-toitumine-fitness-nipid

Mis trenninippidest sa järgmisena soovid kuulda? Või hoopis mis treening-motivatsioonivideot näha? Tulen teie soovidele vastu ja ootan järgmiseks nipipostituseks ideid, seega kriba kommentaar!

5 Kommentaari

  1. […] Mina küll otseselt vlogi ei pea… veel vähemalt mitte! Aga püüan leida piisavalt aega, et teile siiski trennimotivatsiooni ka videopildis luua. Siin siis video minu seljapäevast ilusa liivakellafiguuri nimel: […]

  2. Tüdruk ütleb:

    Sa võiksid kirjutada enesearmastuse/enesekindluse saavutamisest. :)

  3. Rebane ütleb:

    Kasulikud nipid! :) Kuidas suhtud pinguldava korsetti kandmisesse, oled proovinud?

    • Paljas Porgand ütleb:

      Olen selle kohta uurinud ja lugenud. Treener mul seda ei soovita, et ta nagu otseselt midagi kitsamaks ei tee. Küll aga parandab see rühti. Kehahoiak paraneb ja see omakorda jätab visuaalselt parema väljanägemise. :) Ise muidu ei ole kasutanud ja ei ole plaanis ka.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga