Ma pole üldseeee blogis sellest juttu küll teinud, aga ma tulin välja juba oma viienda retseptiraamatuga! Seekord kuulub mu süda KOOGILE! Täpsemalt siis vegani, valgurikka, suhkruvaba, gluteenivaba, jahuvaba ja laktoosivaba koogile. Jah, võib öelda, et need koogid on suisa tervislikud! Sõin neid retseptikatsetusi viimane pool aastat iga päev vähemalt 1-2 lõiku ja ei, ma ei võtnud kaalust juurde! Vastupidi, see rahuldas mu magusaisu kogu päevaks ning hoidis mind suhkrust hoopis eemal! Keda ei teeks õnnelikuks koogilõik, mis ei jää sinuga reitele, sangadesse või alakõhtu, et juhtunud patustamist sulle igapäevaselt meenutada?!

merilin-taimre-paljas-porgand-retsept-raamat-kook-koogid-tervislik-gluteeni-suhkru-laktoosi-rasva-vaba-valgu-rikas-proteiin-täis-taimne-vegan

Valge šokolaadi vaarikakook

 

“Mu süda kuulub KOOGILE”

Kokkamine on olnud minu kirg juba mitmeid aastaid ning pannud aluse ka mu esmalt vaid retseptikogumikuna tuntud blogile. Minu kokkamishimu on läinud aastatega aina tervislikumaks ja taimsemaks. Viimased kaks aastat olen loonud vaid täistaimseid retsepte, sest nendega armastan ma enim eksperimenteerida. Lisaks on taimne toit nii tervise-, looma- kui ka keskkonnasõbralikum.

Usun, et olenemata toidust saab see olla ühtaegu lihtne, kiire, maitsev ja tervislik. Kõik on võimalik! Nii võtsin väljakutseks luua klassikalisi juustukooke uues kuues, mis on TERVISLIKUD, kuid ei kaota oma patust maitset! Nii sündisidki rohke katsetamise tulemusel minu “juustu”koogid, mis on gluteeni- ja suhkruvabad, täistaimsed, ülilihtsasti köögikombainis valmivad, ei vaja ahjus küpsetamist, on tervislikud, toitainerikkad, kõrgema valgusisaldusega ja fantastiliselt maitsvad! Ega ma niisama ei ütle, et koogiteo juures on mu lemmikuks osaks just näppude lakkumine!

merilin-taimre-paljas-porgand-retsept-raamat-kook-koogid-tervislik-gluteeni-suhkru-laktoosi-rasva-vaba-valgu-rikas-proteiin-täis-taimne-vegan

Mangokook

Palju köögis katsetamisi, loovust ja kirge ning selle vili on nüüd Sinu käte vahel! Koogid on võimetekohased kõigile, ka kokkamisvõhikutele. Vaja läheb vaid köögikaalu, köögikombaini, potti, koogivormi ja umbes 20-40 minutit ajavaru, et terve kook valmis teha. Ja, noh, muidugi seda retseptiraamatut!

Raamatu alguses olen pannud kirja ka minu kooginipid, mis sisaldab väga olulisi nippe, kuidas need koogid võimalikult kergelt ja maitsvalt välja kukuksid. Lisaks on seal nippe, millega teatud koostisosi asendada, kuidas ette valmistada ja mille järgi poes toorainet valida! Raamatu viimaselt lehelt leiate “retseptimärkmed”, mis on teile endale täitmiseks ehk mida millega asendasite, kui palju jne. Et saaksite järge pidada, kui olete retseptides ise muudatusi teinud, aga raamatut seest sodida päris ei taha.

Kõik retseptid olen ma loonud ise nullist – sellist koogivalmistamise meetodit ei leia ka mitte kõige sügavamast internetiavarusest. Kõik retseptipildid olen samuti teinud võimalikult tõelised ja lihtsad, et suudaksite kodus luua täpselt sama kauni koogi ja teaksite, mis teid päriselt ees ootab! Selle raamatu eesmärk ongi tuua kodukokkadeni võimalikult tõelises kuues kodused koogiretseptid, mis ei jäta külmaks ühtegi koogisõpra. Lihtsuses peitub võlu ja tervises peitub vägi!

merilin-taimre-paljas-porgand-retsept-raamat-kook-koogid-tervislik-gluteeni-suhkru-laktoosi-rasva-vaba-valgu-rikas-proteiin-täis-taimne-vegan

Selle raamatu lõpuks oled Sa avanud oma silmad täiesti uuele koogimaailmale! Koogid, mis ei jää sulle taljele ja reitele mälestuseks. Koogid, mis ei põhjusta pea- ja kõhuvalusid. Koogid, mis ei tekita meie kehas ei põletikku ega kõrget veresuhkrutaset. Jäta meelde, et kook ei ole kunagi kurjast, hoopis tooraine on. Minu koogid on lisaks täiesti keskmisele inimesele sobilikud ka diabeetikutele, gluteeni- ja laktoositalumatusega inimestele, kaalujälgijatele, taimetoitlastele jne. Ühesõnaga kõigile! 

merilin-taimre-paljas-porgand-retsept-raamat-kook-koogid-tervislik-gluteeni-suhkru-laktoosi-rasva-vaba-valgu-rikas-proteiin-täis-taimne-vegan

Kui minu retseptiraamat inspireeris Sind tervislikumalt toituma, rohkem kodus kokkama või miks mitte toitu rohkem nautima, siis jaga seda ka teistega! Kui oled uhke oma koogiteo üle, siis jaga seda sotsiaalmeedias, kasutades teemaviidet #paljasporgand või märkides mind pildil! Suurima hea meelega sööksin neid kooke silmadega!

Raamatust leiad: 

  1. Soolakaramellikook
  2. Kirsi-šokolaadikook
  3. Mooniseemne-apelsinikook
  4. Mustika-vanillikook
  5. Maasika-maapähklikook
  6. Valge šokolaadi vaarikakook
  7. Aprikoosikook
  8. Bounty kook
  9. Mangokook
  10. Laimi-avokaadokook

Koogiraamatu saate soetada nii Rahva Raamatust kui ka otse minu käest koos autogrammiga.

Järgmise raamatuni, kullakesed! ♥️

merilin-taimre-paljas-porgand-retsept-raamat-kook-koogid-tervislik-gluteeni-suhkru-laktoosi-rasva-vaba-valgu-rikas-proteiin-täis-taimne-vegan

17 Kommentaari

  1. Maiustaja ütleb:

    Kuna teraviljatooted hetkel keelatud, siis millega saaks kaerahelbed asendada?
    Ette tänades!

    • Paljas Porgand ütleb:

      Kas gluteen või teraviljad? Ja mispärast? Arvestades, et ühte kooki läheb u 150g kaera, tähendab see ühe koogilõigu kohta 15g kaera, mis pole väga arvestatav isegi :D

      Aga kui tõesti on midagi hullu, mistõttu keelatud, siis võid asendada kookosjahuga. Mandlijahu on liiga rasvane (või siis vedelat õli lihtsalt mitte lisada juurde).

  2. Kats ütleb:

    Tere, kas yaga kaudu tellides saab autogrammiga raamatu?

  3. Liisa ütleb:

    Millal võiks see raamat Apollo raamatupoodi jõuda?

  4. Sandra ütleb:

    Nii super uudis, plaanin selle soetada kindlasti ja teha sealt kooki oma 1-aastaseks saavale pisipreilile sünnipäevals, kellele muidu mingeid piima, nisu ning lisatud suhkruga kooke kindlasti ei pakuks. 😍

  5. M ütleb:

    Kas need on pähklipõhised kõik? :)

    • Paljas Porgand ütleb:

      “Kõik retseptid olen ma loonud ise nullist – sellist koogivalmistamise meetodit ei leia ka mitte kõige sügavamast internetiavarusest.”

      Pähklipõhised on tüüpilised vegan ja toorkoogid, mis ei ole kahjuks tervislikud, sest sisaldavad metsikult palju rasvu ja kaloreid. Mul pole üldse pähkleid kasutatud :) Ainult maapähklikoogis ;)

      • M ütleb:

        Super seda lootsingi kuulda, mina ei saa ka neid raskeid India pähkli kooke kurgust alla :D ! Aitäh vastamast :)

  6. Tiina ütleb:

    Palju keskmiselt komponente ühes koogis on?

    • Paljas Porgand ütleb:

      Kõik retseptid on hästi ligilähedased e sisaldavad mostly samu komponente. Kui baasretsepti komponendid olemas, siis ainult üksikuid uusi tooteid vaja eri kookide tegemiseks. Keskmiselt u 10 asja, millest 3-4 on igaühel olemas kodus :)

  7. Kookos ütleb:

    Kookosrasv tõstab halba kolesterooli samamoodi nagu loomne rasv. Nii et üle pingutada sellega ei tasu. :)

  8. Katrin ütleb:

    Hei! 🙂

    Kas retseptid on õlivabad ka? 🤞🏻

    • Paljas Porgand ütleb:

      Hei!

      Põhimõtteliselt küll. Põhja on lisatud 40g õli, sest ilma rasvaineta põhi lihtsalt koos ei püsi ;) Aga tegin kõik, et seda oleks minimaalselt, ja 40 g oli tulemus :)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga